Citroen C-Elysée WTCC, το νέο όπλο του Sebastien Loeb

Σχετικά άρθρα

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/07/Citroen-C-elysee-WTCC-1.jpg”]Citroen C-elysee WTCC (1)[/lightbox]

Μετά το teaser video, η Citroen μας αποκαλύπτει πως το αγωνιστικό της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) του 2014. Το Citroen C-Elysée WTCC θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που ετοιμάζονται από την FIA για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Έχοντας ελάχιστη απόσταση από το έδαφος και εφοδιασμένο με τροχούς 18 ιντσών, το C-Elysée WTCC είναι εξαιρετικά δυναμικό. Σε αυτό συμβάλουν τόσο τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, η τεράστια αεροτομή όσο και τα σημαντικά φαρδύτερα φτερά.

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα στο C-Elysée WTCC βρίσκεται το ίδιο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1.600 κ.εκ που χρησιμοποιείται και στο DS3. Στο αυτοκίνητο του WTCC, χάρη στην πιο ελεύθερη εισαγωγή, η ισχύς αγγίζει τους 380 ίππους με 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρόσθιους τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου, σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Ζυγίζει 1.110 κιλά με τον οδηγό και φορά αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 380mm με δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 300mm με δαγκάνες 2 εμβόλων πίσω. Έχει μήκος 4.577mm, πλάτος 1.950mm, μεταξόνιο 2.700 mm και μετατρόχιο 1.750 mm.

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/07/Citroen-C-elysee-WTCC-2.jpg”]

Citroen C-elysee WTCC (2)[/lightbox]

O επικεφαλής της Citroën, Frédéric Banzet δήλωσε:

Η επιλογή του C-Elysée για το WTCC, αντανακλά ξεκάθαρα την προσήλωση μας στο να χρησιμοποιούμε τους αγώνες και σαν ένα μέσο ενίσχυσης των εμπορικών μας προσπαθειών», δήλωσε«Με αγώνες στο Μαρόκο, την Κίνα και τη Ρωσία, το πρόγραμμα του WTCC το καθιστά ένα πραγματικά διεθνές αγωνιστικό γεγονός, στοιχείο που επηρέασε την απόφαση μας να επιλέξουμε το C-Elysée.

Ο τεχνικός διευθυντής της Citroën Racing, Xavier Mestelan-Pinon συμπλήρωσε:

Από τεχνικής πλευράς, η επιλογή ενός αυτοκινήτου τριών όγκων αποτελεί την ιδανική λύση όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση. Συνεπώς το C-Elysée είναι ότι καλύτερο. Πέρα από αυτό, ήταν αρκετά εύκολο να τοποθετήσουμε τα διάφορα εξαρτήματα. Μέχρι στιγμής, αφού αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο πίστας για εμάς, συνεχώς αναρωτιόμαστε σχετικά με τις επιλογές μας, όμως αυτό είναι κάτι που κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτή την πρόκληση».

Με την πρώτη εμφάνιση του στην πίστα πριν από λίγες ημέρες, το C-Elysée WTCC, ξεκίνησε το πρόγραμμα εξέλιξης του. Ντεμπ0ύτο θα κάνει στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

[Πηγή: Citroen]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

ΜΕ ΤΟ C-ELYSÉE Η CITROËN ΣΤΟ WTCC

Ένα μήνα μετά την ανακοίνωση ότι θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού του 2014, η Citroën αποκαλύπτει το μοντέλο που θα οδηγήσει στις πίστες του θεσμού ο Sébastien Loeb. Το Citroën C-Elysée WTCC θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που ετοιμάζονται από την FIA για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Πριν ένα χρόνο, στο σαλόνι αυτοκινήτου της γαλλικής πρωτεύουσας, οι Frédéric Banzet, Yves Matton και Sébastien Loeb ανακοίνωναν ότι η Citroën σκεφτόταν την προοπτική να συμμετάσχει στο WTCC. Σχεδόν 10 μήνες αργότερα η Citroën παρουσιάζει το νέο δημιούργημα του αγωνιστικού τμήματος της μάρκας, το Citroën C-Elysée WTCC.

Το μικρομεσαίο -τριών όγκων- μοντέλο έχει ήδη κερδίσει την αναγνώριση του κοινού με περισσότερες από 30.000 παραγγελίες, αριθμός που υπερβαίνει κατά περίπου 30% τις αρχικές προβλέψεις της μάρκας.

«Η επιλογή του C-Elysée για το WTCC, αντανακλά ξεκάθαρα την προσήλωση μας στο να χρησιμοποιούμε τους αγώνες και σαν ένα μέσο ενίσχυσης των εμπορικών μας προσπαθειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën, Frédéric Banzet. «Με αγώνες στο Μαρόκο, την Κίνα και τη Ρωσία, το πρόγραμμα του WTCC το καθιστά ένα πραγματικά διεθνές αγωνιστικό γεγονός, στοιχείο που επηρέασε την απόφαση μας να επιλέξουμε το C-Elysée».

«Από τεχνικής πλευράς, η επιλογή ενός αυτοκινήτου τριών όγκων αποτελεί την ιδανική λύση όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση. Συνεπώς το C-Elysée είναι ότι καλύτερο», προσέθεσε ο τεχνικός διευθυντής της Citroën Racing, Xavier Mestelan-Pinon. «Πέρα από αυτό, ήταν αρκετά εύκολο να τοποθετήσουμε τα διάφορα εξαρτήματα. Μέχρι στιγμής, αφού αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο πίστας για εμάς, συνεχώς αναρωτιόμαστε σχετικά με τις επιλογές μας, όμως αυτό είναι κάτι που κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτή την πρόκληση».

Έχοντας ελάχιστη απόσταση από το έδαφος και εφοδιασμένο με τροχούς 18 ιντσών, το C-Elysée WTCC είναι εξαιρετικά δυναμικό. Σε αυτό συμβάλουν τόσο τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, όσο και τα σημαντικά φαρδύτερα φτερά.

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα στο C-Elysée WTCC βρίσκεται το ίδιο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο που χρησιμοποιείται και στο DS3. Στο αυτοκίνητο του WTCC, χάρη στην πιο ελεύθερη εισαγωγή, η ισχύς αγγίζει τους 380 ίππους. Τέλος η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρόσθιους τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου, σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Με την πρώτη εμφάνιση του στην πίστα πριν από λίγες ημέρες, το C-Elysée WTCC, ξεκίνησε το πρόγραμμα εξέλιξης του. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το δει για πρώτη φορά από κοντά στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου).

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – C-Elysée WTCC

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Citroën Racing – 1.6-λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό
Διάμετρος x Διαδρομή 82×75.5mm
Χωρητικότητα 1,598cc
Μέγιστη ισχύς 380bhp at 6,000rpm
Μέγιστη ροπή 400Nm at 4,500rpm
Ειδική απόδοση 237.8bhp/litre
Τροφοδοσία 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής4 βαλβίδες/κύλινδροΆμεσος ψεκασμός (Magneti Marelli)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Μπροστά
Κιβώτιο Χειροκίνητο σειριακό 6 σχέσεων (Sadev)
Διαφορικό Περιορισμένης ολίσθησης (μηχανικό)
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 380mm με δαγκάνες 4 εμβόλων
Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 300mm με δαγκάνες 2 εμβόλων
Τύπος Γόνατα McPherson (εμπρός και πίσω)
ΤΡΟΧΟΙ
Διάσταση Τροχοί 10×18-ιντσών  – Ελαστικά Yokohama (Ø 660 x 275)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΒΑΡΗ
Μήκος / Πλάτος 4,577mm/1,950mm
Μεταξόνιο 2,700mm
Μετατρόχιο 1,750mm (εμπρός και πίσω)
Δοχείο καυσίμου 50 λίτρα
Βάρος 1,100kg με τον οδηγό (σύμφωνα με τους κανονισμούς)

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα