CadillacELRDrive003.jpg

Η Cadillac δεν έχει στο μυαλό της να βγάλει στην αγορά την γρήγορη έκδοση του ELR. Σύμφωνα με τον Mark Reuss, το ELR-V δεν έχει νόημα στο να περάσει στη παραγωγή, αφού δεν ταιριάζει με τη νοοτροπία του ίδιου του αυτοκινήτου. Οι πωλήσεις του ELR ξεκίνησε από τα μέσα του περασμένου έτους, με αρχική τιμή $75.000, και μέσα στους πρώτους δύο μήνες του 2014 έχουν πουληθεί 99 αυτοκίνητα.

Μηχανικά φορά το αναβαθμισμένο και ανανεωμένο powertrain (Voltec) που χρησιμοποιούν και τα Chevrolet Volt και Opel Ampera με τον 1400άρη βενζινοκινητήρα/γεννήτρια απόδοσης 84 ίππων στις 4.800 σ.α.λ. να παράγει ρεύμα για να φορτίσει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου των 16.5kWh που με την σειρά τους τροφοδοτούν δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική απόδοση είναι 217 άλογα και 400 Nm με αποτέλεσμα η βάρους 1837 κιλών ELR να επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε 7.8 δευτερόλεπτα σε range-extending mode (σε 8.8 δευτερόλεπτα σε EV mode) και να συνεχίζει μέχρι τα 170 χλμ/ώρα της τελικής της.

Η ELR μπορεί να ταξιδέψει 60 χλμ χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρισμό και 555 χλμ συνολικά. Όταν η μπαταρία εξαντληθεί, χρειάζονται 12.5-18 ώρες με πρίζα 120V και περίπου 5 ώρες με πρίζα 240V. Όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, η ELR καταφέρνει κατανάλωση της τάξης των 7,1 λίτρα/100 χλμ κατά μέσο όρο ενώ κινούμενη σε EV mode καταναλώνει το αντίστοιχο 2,8 λίτρα/100 χλμ.

[Πηγή: YouTube]