Kevin Magnussen on track.

Μετά το τέλος των δύο πρώτων αγώνων της χρονιάς, η McLaren έχει καταφέρει ήδη να είναι πιο επιτυχημένη από την περσινή σεζόν, είναι όμως αυτό το ζητούμενο για αυτή την ιστορική ομάδα;

Βεβαίως και όχι, είναι η απάντηση στο προηγούμενο ερώτημα, καθώς η Βρετανική ομάδα ήταν πάντοτε εκ των πρωταγωνιστών στην F1.

O πρώτος αγώνας της χρονιάς ξεκίνησε ιδανικά, ο δεύτερος όμως δεν ήταν και ότι καλύτερο παρά την έκτη θέση του Button και την ένατη του Magnussen. Συνολικά η ομάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση των κατασκευαστών έχοντας κερδίσει 43 βαθμούς. Το ερώτημα είναι αν η απόδοση της ομάδας θα παραμείνει σε υψηλό επίπεδο ή θα είναι ένα απλό πυροτέχνημα.

Για να δούμε τι λέει ο Eric Boullier για αυτό:

Δε νομίζω να ήταν μία και έξω η εμφάνισή μας στην Αυστραλία. Δηλώσαμε στη Μελβούρνη ότι ήμασταν χαρούμενοι για το αποτέλεσμα, καθώς αυτό ήταν απολύτως θετικό. Γνωρίζαμε ότι όλοι θα επιτεθούν μόλις βρουν την απαιτούμενη ισορροπία στα μονοθέσιά τους και ειδικά στα ηλεκτρολογικά τους μέρη και αυτό ακριβώς έγινε.

Jenson Button on track.

Ο Boullier μίλησε για το τι συνέβη στην ομάδα του στο GP της Μαλαισίας.

Η έλλειψη κάθετης δύναμης έκανε το μονοθέσιο να γλιστρά πιο πολύ, με αποτέλεσμα τα ελαστικά να ζεσταίνονται περισσότερο από το κανονικό και όταν αυτά ξεπερνούν τη θερμοκρασία της επιφάνειας της πίστας, τότε έχεις πρόβλημα. Αυτό συνέβη ακριβώς σε εμάς, τα ελαστικά ήταν πολύ ζεστά και δεν είχαμε πρόσφυση. Κατά πολύ περίεργο τρόπο δεν είδαμε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας στην Μαλαισία και είναι αλήθεια ότι η στρατηγική μας να είμαστε αξιόπιστοι δεν απέδωσε, καθώς οι περισσότερες ομάδες ήταν και αυτές αξιόπιστες. Τώρα θα πρέπει να εξελίξουμε ραγδαία το μονοθέσιό μας.

Το 2013 ήταν η χειρότερη χρονιά στο σπορ για την McLaren με 122 βαθμούς και βρέθηκε στην πέμπτη θέση των κατασκευαστών μη έχοντας ανεβεί στο βάθρο των νικητών καμία φορά, ενώ το 2015 αναμένεται να συνεργαστεί εκ νέου με την ομάδα της Honda για την προμήθεια κινητήρων.

[Πηγή: Autosport]