Lexus GS - Hypnotize Commercial

Οι διαφημίσεις στις οποίες κάποιος κατασκευαστής μειώνει τα αντίπαλα “στρατόπεδα” δεν είναι νέο φαινόμενο. Το τελευταίο χτύπημα έρχεται από τη Lexus όπου για την προβολή του νέου GS τα βάζει με τον γερμανικό κατεστημένο στη πολυτελή κατηγορία.


Το κλιπ της Lexus ουσιαστικά θέλει να ξυπνήσει τους καταναλωτές, καθώς ο τίτλος της διαφήμισης είναι “Wake-up call” και πρακτικά το νόημα της διαφήμισης μας λέει ότι είναι πιο σημαντικό να έχεις ένα εξακύλινδρο κινητήρα, 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και πίσω κίνηση, “χτυπώντας” ουσιαστικά στα μειονεκτήματα των BMW 528i, του Audi A6 και της Mercedes E-Class.

Τα συμπεράσματα δικά σου.

[Πηγή: YouTube]