_W2Q0982

Η Williams FW36 είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις κατά τη διάρκεια των χειμερινών τεστ, όπως και στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία, όμως λάθη και ατυχίες την έχουν περιορίσει στην έκτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Σίγουρα, οι 30 βαθμοί συγκομιδής είναι πολλοί περισσότεροι σε σχέση με τους 5 που μάζεψε κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, όμως η ομάδα δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το προβάδισμα που είχε στους πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν.

Αυτό γίνεται ακόμη πιο σημαντικό αν αναλογιστούμε πως όσο κυλάει το πρωτάθλημα, αντίπαλοι με μεγαλύτερο προϋπολογισμό θα φτάσουν και ίσως θα ξεπεράσουν σε δυναμική την FW36. Ο Valtteri Bottas πιστεύει πως πρέπει να βελτιωθούν τις Κυριακές για να έρθουν και καλύτερα αποτελέσματα, κριτικάροντας έμμεσα και τη μη αποδοχή των team orders από την ομάδα.

Οι Κυριακές δεν είχαν απόλυτη επιτυχία για μας. Ορισμένα πράγματα, όπως η στρατηγική, πρέπει να βελτιωθούν. Όμως, πιστεύουμε πως τα πραγματικά καλά αποτελέσματα δεν έχουν ακόμη έρθει, κάτι που ελπίζουμε να συμβεί το συντομότερο δυνατό.

Η ομάδα της Williams διαθέτει τον καλύτερο κινητήρα στο grid, αυτόν της Mercedes, όμως η έλλειψη κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος -πράγμα στο οποίο έχουμε αναφερθεί ξανά στο παρελθόν- αποτελεί την Αχίλλειο πτέρνα του μονοθεσίου. Σύμφωνα με το Bottas, σε αυτό οφείλονται και οι υψηλές τελικές ταχύτητες. Επίσης, ο Φινλανδός βλέπει την ψαλίδα μεταξύ των κινητήρων να κλείνει. Βέβαια οι αριθμοί δεν συνηγορούν σε αυτό, αφού σε Αυστραλία, Μαλαισία και Μπαχρέιν 5, 4 και 4 μονοθέσια στην πρώτη εξάδα, είχαν τον κινητήρα της Mercedes.

Ειδικά στη Μελβούρνη νιώσαμε ότι ο κινητήρας αποτελεί αναμφισβήτητα ένα πλεονέκτημα. Όμως, η διαφορά ήταν μικρότερη σε Μαλαισία και Μπαχρέιν, καθώς οι άλλοι εξελίσσονται συνεχώς.

(Η τελική ταχύτητα) Αντανακλά επίσης τις αδυναμίες του αυτοκινήτου μας. Ίσως έχουμε λίγο μικρότερη οπισθέλκουσα από τους άλλους, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή έχουμε και λιγότερη κάθετη δύναμη. Μερικές φορές, αυτό που έχουμε κερδίσει στην ευθεία, το χάνουμε στις στροφές.

Αυτή τη στιγμή, η Williams βρίσκεται στην τελευταία θέση από όσες ομάδες χρησιμοποιούν τον PU106A Hybrid, 13 βαθμούς πίσω από τη McLaren και 14 πίσω από τη Force India και σίγουρα θα θέλει να αλλάξει αυτή την εικόνα στους επόμενους αγώνες.

[Photo Copyrights: Glenn Dunbar/Williams F1]