Mary Barra

Όσο συνεχίζεται η έρευνα από τις Αμερικανικές αρχές σχετικά με τις προβληματικές μίζες της GM, βγαίνουν στην επιφάνεια emails και έγγραφα τα οποία αποκαλύπτουν πως η GM γνώριζε για το θέμα.


Η πιο πρόσφατη αποκάλυψη έδειξε πως η Mary Barra, η CEO της GM είχε επίγνωση από το 2011, μιας και τότε είχε λάβει ένα email το οποίο ανέφερε το πρόβλημα που εντοπίστηκε στα Chevrolet Cobalt και Saturn Ion. Στο email γίνεται λόγος για προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης των αυτοκινήτων, αλλά παραμένει ασαφές, το αν το email αυτό αναφέρεται όντως στις προβληματικές μίζες, οι οποίες στοίχισαν τη ζωή σε τουλάχιστον 13 άτομα.

Η GM, μέσω εκπροσώπου, δήλωσε πως το πρόβλημα του συστήματος διεύθυνσης είναι εντελώς ξεχωριστό από το πρόβλημα με τις μίζες, με την Barra να δηλώνει ενώπιον του Κογκρέσου πως ενημερώθηκε για το θέμα των προβληματικών μιζών μόλις τον περασμένο Ιανουάριο.

Η General Motors ανακοίνωσε την ανάκληση που σχετίζεται με το πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης στις 31 Μαρτίου, ανακαλώντας 1,3 εκατ. αυτοκίνητα, και για τους λάτρεις των ιστοριών συγκάλυψης, το email αυτό είναι βούτυρο στο ψωμί, μιας και το internet και τα άλλα μέσα ενημέρωσης βοούν πως η GM αποφάσισε να συγκαλύψει το θέμα, παρά να προβεί σε ανάκληση 3 χρόνια πριν. Η απορία είναι αν όντως -και πότε- η GM γνώριζε για το θέμα με τις προβληματικές μίζες.

Και μέσα σε όλο αυτόν τον κυκεώνα αποκαλύψεων, η μετοχή της έχει πέσει κοντά στα επίπεδα του 2009, τότε που η ίδια είχε ανακοινώσει πτώχευση. Τη Παρασκευή η μετοχή της GM έκλεισε τα 31,93 δολάρια (-4,11%).