F1 Grand Prix of Bahrain - Qualifying

Μία από τις αλλαγές που βλέπουμε φέτος -εκτός από τις τεράστιες αλλαγές στους κανονισμούς- είναι η νέα ιεραρχία των ομάδων: η Mercedes έχει ξεκάθαρα το πάνω χέρι αυτή τη στιγμή, ενώ ο Mercedes-Benz PU106A Hybrid έχει βελτιώσει την απόδοση και των υπολοίπων 3 ομάδων που τον χρησιμοποιούν (McLaren, Williams και Force India). Η Red Bull δεν έχει για την ώρα το ταχύτερο μονοθέσιο και το πρόβλημα υπάρχει κυρίως στον Renault Energy F1-2014, καθώς η RB10 είναι ένα μονοθέσιο που τα πηγαίνει περίφημα στον αεροδυναμικό τομέα, όντας επίσης πάρα πολύ σταθερό στις ζώνες φρεναρίσματος.

Ο γερμανικός κινητήρας είναι αρκετά πιο δυνατός από τον γαλλικό και η Renault δεν έχει λύσει ακόμα τα προβλήματα που έχει με το power unit της. Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull Racing, Helmut Marko, ξεκαθαρίζει πως μόνο όταν ο κινητήρας τους βελτιωθεί πραγματικά θα μπορέσουν ν’ ανταγωνιστούν τη Mercedes, η οποία κατέκτησε με μεγάλη άνεση 3 νίκες στους πρώτους 3 φετινούς αγώνες.

Αν ο κινητήρας μας αρχίσει να δουλεύει, τότε θα έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε και πάλι στην κορυφή. Όμως, αν παραμείνει όπως είναι τώρα, τότε θα πρέπει να συγχαρώ τον Niki Lauda, γιατί οι οδηγοί του θα είναι μόνοι μπροστά.

F1 Grand Prix of Bahrain - Qualifying

Η Renault δεν είναι μόνη της στην προσπάθεια να λύσει όλα τις τα προβλήματα. Σύμφωνα με τον Αυστριακό, η Red Bull και η Toro Rosso εργάζονται μαζί με τους Γάλλους, με μοναδικό στόχο να μπορεί ο νέος κινητήρας να λειτουργεί όπως πρέπει.

Συχνά πηγαίνω στη Γαλλία και μαθαίνω πολλά για τους σύγχρονους κινητήρες. Σε μια τέτοια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, έχουμε κοινό θέμα οι Red Bull, Toro Rosso και η Renault. Έχουμε ανακαλύψει πολλά λάθη και το θετικό είναι ότι μπορούμε να κάνουμε ένα βήμα προόδου στους ευρωπαϊκούς αγώνες.

[Πηγή: GMM | Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull Racing]