Horner: Για αυτό η McLaren χρειάζεται τον Fallows

Σχετικά άρθρα

464823099XX00144_F1_Testing

Η διαμάχη McLaren και Red Bull Racing και πιο συγκεκριμένα η διαμάχη του Christian Horner με τον Ron Dennis συνεχίζεται με τον Horner στο περιθώριο του Κινεζικού αγώνα να κάνει νέες δηλώσεις σχετικά με το θέμα του Dan Fallows.

Να σου υπενθυμίσω ότι η McLaren στράφηκε δικαστικά εναντίων της Red Bull Racing ,εξαιτίας του γεγονότος ότι η Βρετανική ομάδα ισχυρίζεται ότι έχει υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τον υπεύθυνο αεροδυναμιστή της Αυστριακής εταιρείας, πριν αυτή τον προσλάβει στη θέση αυτή.

F12014GP04China-HZ7462

Για να δούμε τις νέες δηλώσεις του Christian Horner για το θέμα του Dan Fallows:

Η κατάσταση με τον Dan είναι πολύ σαφής. Αποφάσισε ότι ήθελε να φύγει από τη Red Bull για δικούς του λόγους, αλλά μετά τις αλλαγές στη McLaren, αποφάσισε ότι δεν ήθελε να συμμετάσχει στη νέα δομή της εταιρείας και ήταν 100% δικιά του επιλογή να μας προσεγγίσει για να δει αν υπήρχε ακόμα μία ανοιχτή πόρτα από εμάς. Ήταν επιλογή του να το κάνει αυτό. Αν η McLaren θέλει να χρησιμοποιήσει δικηγόρους για το θέμα αυτό, τότε έτσι θα αντιδράσουμε και εμείς. Δεν είμαι σίγουρος πως μπορούν να αμφισβητήσουν την ακεραιότητα της ομάδας μας, διότι ήταν επιλογή του Fallows. Κανείς δεν μπορεί να υποχρεωθεί να κάνει μία δουλειά παρά τη θέλησή του ενώ οι καταστάσεις αλλάζουν και ο Ron το γνωρίζει καλά αυτό, ίσως περισσότερο από όλους. Η κατάσταση έχει αλλάξει και επομένως για αυτό ο Dan είναι στη Red Bull τις τελευταίες δύο εβδομάδες και θα είναι εδώ για αρκετό καιρό ακόμα.

1166456-20166533-640-360

Ο Horner συνέχισε στα όρια της ειρωνείας-αστείου, καθώς θεωρεί ότι η McLaren χρειάζεται άμεσα αεροδυναμιστή μετά τις κακές της εμφανίσεις.

Είναι εύκολο για τη McLaren να επιστήσει την προσοχή των οπαδών της μακριά από τα μεγάλα ζητήματα που έχουν… είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί ψάχνουν για έναν αεροδυναμιστή! Πιστεύουμε ότι η προσοχή τους πρέπει να είναι λίγο πιο κοντά στα προβλήματά τους.

Τα προβλήματα στη McLaren φαίνεται να είναι αρκετά, με τον Ron Dennis να καλείται να βγάλει λαγό από το καπέλο του έτσι ώστε η ομάδα να ξεπεράσει τα προβλήματα αυτά άμεσα.

160114---ron-dennis-e-martin-whitmarsh-da-mclaren-durante-o-gp-da-australia-de-2011-1389900454894_1920x1080

Το νέο πρόβλημα της McLaren ακούει στο όνομα Martin Whitmarsh και το μέγεθος της αποζημίωσής του από την ΜcLaren.

To πρώην αφεντικό της αγωνιστικής ομάδας της McLaren μετά την ανάληψη των καθηκόντων ως CEO της ΜcLaren του Ron Dennis, έχασε τη θέση του από τον Eric Boullier. Από τότε δεν έχει γίνει γνωστό το ύψος της αποζημίωσής του, διότι ο ίδιος και η Βρετανική ομάδα βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις.

Το ποσό που ακούγεται ότι θα λάβει ως αποζημίωση ο Martin Whitmarsh αγγίζει τα 10.000.000 δολάρια, καθώς υπολογίζεται ότι θα λάβει κοντά στα 400.000 δολάρια για κάθε έτος που δούλευε στη McLaren(o Martin Whitmarsh εργαζόταν στη Βρετανική ομάδα 24 συναπτά έτη).

ΠηγήCrash.net

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...