Raikkonen Photoshop


Όπως πριν από όλους τους φετινούς αγώνες, έτσι και τώρα συγκεντρώσαμε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που μεσολάβησαν ανάμεσα στο τελευταίο GP και στον αγώνα της Βαρκελώνης. Πέρασαν σχεδόν τρεις εβδομάδες από το GP της Σαγκάης και παρόλο που οι Κινέζοι διοργανώνουν αγώνα Formula 1 εδώ και 10 χρόνια, στο τέλος φαίνεται πως μπερδεύτηκαν για τα καλά.

Ο λόγος φυσικά γίνεται για την καρό σημαία, η οποία έκανε την εμφάνισή της νωρίτερα από το αναμενόμενο. Στον προτελευταίο γύρο των μηχανοκίνητων αγώνων, εμφανίζεται κάποιες φορές η λευκή σημαία, για να ειδοποιήσει τους οδηγούς ότι απομένει ένας γύρος για να ολοκληρωθεί ο αγώνας. Ο Zhuang Tao, ο υπεύθυνος που έπρεπε να ενημερώσει τον άνθρωπο με την σημαία, ρώτησε τον Charlie Whiting αν θα έπρεπε να βγάλουν πρώτα τη λευκή. Ο Whiting έδωσε αρνητική απάντηση στον Tao… και αυτός με τη σειρά του μετέφερε μέσω ασυρμάτου το: “No flag now”. Κάπου στο σπασμένο τηλέφωνο το “No” χάθηκε, οπότε ο ανυπόμονος “σημαιοφόρος” άρχισε να κουνάει την σημαία, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Untitled

Λίγα λεπτά μετά, οι τρεις Βρετανοί νικητές του Κινεζικού GP βρέθηκαν στο βάθρο, πανηγυρίζοντας μπροστά στους χιλιάδες θεατές και τους εκατομμύρια τηλεθεατές. Από τους τρεις φυσικά, μόνον ο ένας είναι Άγγλος, αλλά στιγμιαία όλοι στον κόσμο θαύμασαν την εξέλιξη της παρεξηγημένης Κινέζικης τεχνολογίας.

Ένας από τους πιλότους που βρέθηκαν στο βάθρο ήταν και ο Fernando Alonso, ο οποίος φάνηκε να είναι ιδιαίτερα κεφάτος εκείνο το σαββατοκύριακο. Ο Ισπανός, μετά το τέλος των πρώτων ελεύθερων δοκιμών, αστειεύτηκε με έναν κάμεραμαν ο οποίος βρισκόταν στο λάθος μέρος τη σωστή στιγμή. Ο συνάδερφός του από το Sky Sports, που κατέγραψε το γεγονός, ήταν σίγουρα πιο τυχερός.

Ο Stefano Domenicali, στον οποίο αφιέρωσε ο Alonso την τρίτη του θέση στη Σαγκάη, ίσως να παραμείνει τελικά στη Formula 1. Εκτός των υπολοίπων προσφορών, που φημολογείται ότι του έχουν γίνει, φαίνεται πως ο Ιταλός είναι στο στόχαστρο και του Gene Haas. Ο Αμερικάνος φαίνεται πως θα ήθελε έμπειρους ανθρώπους σαν τον Norbert Haug ή τον Domenicali στη νέα ομάδα Formula 1 που δημιουργεί.

Νομίζω πως ο Haug σχολιάζει στα DTM και ο Stefano δεν έχω ιδέα τι κάνει τώρα ή τι θα κάνει μελλοντικά. Είμαι σίγουρος όμως ότι θα μιλήσουμε μαζί του. Ποτέ μη λες ποτέ. Είναι και οι δύο πολύ καλοί άνθρωποι και η εμπειρία τους έχει μεγάλη αξία.

Raikkonen Force India

Εκτός από έμπειρους ανθρώπους, ο Haas θα πρέπει να βρει και χορηγούς για την ομάδα του. Αυτό φαίνεται πως κάνει με πολύ επιτυχημένο τρόπο η Force India, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα την συνεργασία της με την Smirnoff. Έτσι μετά τις Martini (Williams) και Johnnie Walker (McLaren), η Ρωσική εταιρία θα γίνει η τρίτη χορηγός στην F1, που παράγει οινοπνευματώδη ποτά. Όπως δήλωσε και ο ιδιοκτήτης της ομάδας και γνωστός για τα πάρτι του, Vijay Mallya, η Smirnoff είναι ο ιδανικός συνεργάτης για τους πανηγυρισμούς της ομάδας του.

Είναι μια παγκοσμίως αναγνωρίσιμη μάρκα και την υποδεχόμαστε στην οικογένειά μας. Σαν ομάδα συνδυάζαμε πάντα τον επαγγελματισμό στη πίστα, με τους εορτασμούς εκτός αυτής. Η συνεργασία μας με την Smirnoff ενισχύει αυτές τις αξίες μας. Συνεχίζοντας τις επιτυχίες μας στη πίστα, η Smirnoff είναι ο ιδανικός συνεργάτης για να τις γιορτάζουμε και για να κάνουμε γνωστό το σπορ σε νέους φιλάθλους.

Lotus El Greco

Νέα αυτοκόλλητα θα έχει και η Lotus στον πρώτο Ευρωπαϊκό αγώνα. Αν και δεν πρόκειται για κάποιον πολύαναμενόμενο χορηγό, η Βρετανική ομάδα θα προωθήσει την έκθεση του El Greco στο Τολέδο της Ισπανίας, χωρίς κάποια χρηματική ανταμοιβή. Η έκθεση στο Τολέδο θα είναι η μεγαλύτερη που έχει αφιερωθεί ποτέ στον πολυτάλαντο Θεοτοκόπουλο. Μέσω της τηλεόρασης και της Lotus, η έκθεση θα διαφημιστεί σε περισσότερους από 600 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Blf3nooIAAAXxwL.jpg large

Τι κάνει ένας οδηγός Formula 1 στον ελεύθερο χρόνο του; Χρησιμοποιεί το κινητό του για να ανεβάσει ότι φωτογραφία ή video μπορεί να τραβήξει εκείνη τη στιγμή. Μετά τον Alonso, τον Lewis Hamilton και πρόσφατα το selfie του Rosberg, φαίνεται πως ανακάλυψε και ο Felipe Massa τα social media. Αποφάσισε λοιπόν και αυτός να ανεβάσει μερικές φωτογραφίες του, ενώ πήγαινε σε ένα πάρτι μασκέ με τη γυναίκα του. Μπορεί να έχει σχεδόν 7 φορές περισσότερους ακόλουθους στο Twitter από τον team-mate του, αλλά μέχρι στιγμής έχει τους μισούς βαθμούς στο φετινό πρωτάθλημα. Τουλάχιστον η μεταμφίεσή του σε Jack Sparrow ήταν πολύ καλύτερη από την προσπάθειά του να ντυθεί Άγιος Βασίλης ή κοκκινοσκουφίτσα… ή κάτι ενδιάμεσο.

Massa - Jack Sparrow

Στο Ισπανικό GP αναμένεται να είναι και ο Bernie Ecclestone. Ο 83-χρονος μπορεί να είναι απασχολημένος από τη νέα του δίκη στη Γερμανία, αλλά συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια. Την πρώτη του μέρα στο δικαστήριο μπορεί να μπερδεύτηκε λίγο, αφού τα έχει και τα χρονάκια του, αλλά είμαι σίγουρος πως όταν ορκίζεται να πει την αλήθεια, δεν βγαίνει τίποτα άλλο από το στόμα του. Ο ακόλουθος διάλογος ακούστηκε την πρώτη μέρα της δίκης:

-Ερώτηση: Μπορείτε να μας επιβεβαιώσετε την οικογενειακή σας κατάσταση;

-Bernie: Διαζευγμένος.

-Ερώτηση: Μα… δεν ξαναπαντρευτήκατε το 2012.

-Bernie: Α! Ναι έτσι είναι.

-Ερώτηση: Τελικά είστε παντρεμένος ή χωρισμένος;

-Bernie: Και τα δύο. Προτιμάω όμως να θυμάμαι το διάστημα που ήμουν χωρισμένος.

Bernie Ecclestone 2

Ποιος θα είναι ο λόγος επίσκεψης του Ecclestone στη Βαρκελώνη; Στο Ισπανικό GP, όλες σχεδόν οι ομάδες αναμένεται να έχουν αναβαθμίσεις στα μονοθέσιά τους. Εκτός από τα νέα εξαρτήματα που αποσκοπούν στην βελτίωση των αυτοκινήτων, οι Ferrari και Mercedes (πιθανότατα και άλλες ομάδες) θα έχουν και επανασχεδιασμένες εξατμίσεις για την βελτίωση του ήχου των νέων κινητήρων.

Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες αποφάσεις του strategy group, το τελικό μέρος της εξάτμισης θα είναι κωνικό, δημιουργώντας έτσι ένα είδος μεγαφώνου για την ενίσχυση του ήχου των V6 κινητήρων. Οι νέες αυτές εξατμίσεις υπάρχει περίπτωση να δοκιμαστούν στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, αν και το πιο πιθανό είναι πως θα χρησιμοποιηθούν μετά τον αγώνα, στις ελεύθερες δοκιμές που ξεκινάνε την Τρίτη.

Bonus: Γιατί τον ταλαιπωρείτε τον άνθρωπο; Αφού δεν είναι για τέτοια.

[Πηγές: GMM, Twitter, YouTube (1), (2), BBC , BlogF1]

Δελτία τύπου

Starters orders for Smirnoff in racing partnership

01 May 2014

SMIRNOFF – the world’s leading premium vodka – is on a mission to bring down the velvet rope around racing via its new partnership with Sahara Force India Formula One Team.

The partnership provides a high-profile, truly global, platform for Smirnoff within one of the world’s most iconic sports enjoyed by millions of fans around the world.

It brings together two brands with a shared ethos to open up access to one of the world’s most elite sports for everyone. The fan-centric alliance will be focussed on helping lovers of the sport get closer to drivers, nearer to top quality race action and further away from exclusivity.

Responsible drinking will lie at the heart of the partnership. Smirnoff will use its position as an official partner of the Sahara Force India Formula One Team to deliver a powerful anti-drink drive message.

Vijay Mallya, Team Principal and Managing Director of Sahara Force India, said:

“It’s fantastic to see Smirnoff join the world of Formula One. It’s an iconic, global brand and we welcome them to the Sahara Force India family. As a team we’ve always mixed the highest professionalism on the track with great celebrations away from it and our partnership with Smirnoff reinforces these values. As we continue to make progress on the track, Smirnoff is the ideal brand to help celebrate these moments and open up the sport to new fans.”

Matt Bruhn, Smirnoff Global Brand Director, added:

“We love Sahara Force India’s story, as well as its ability to help us communicate about responsibility and top quality performance. This team is shaking up how we perceive racing and giving the establishment a real run for its money. We are thrilled to help them bring fans closer to the action and have lots of fun with this energetic, exciting team along the way.”

The partnership will see Smirnoff branding featured on the VJM07s of Sahara Force India drivers from next weekend’s Spanish Grand Prix in Barcelona. Logos will appear on the rear wing and top of the chassis, with branding on the sidepods at key races. Drivers’ suits, helmets and team clothing will also carry the famous Smirnoff eyebrow logo.

Sahara Force India is also launching a new merchandise range at the Spanish Grand Prix (www.forceindiaf1.com/shop). The team is working with Smirnoff to find members of the public to model the team’s new look. This is available from 7th of May through the team’s website.

Follow the action at:

http://facebook.com/Smirnoff

http://twitter.com/Smirnoff

About Smirnoff

The SMIRNOFF brand that boasts the world’s number-one selling premium spirit and the top-selling flavored vodka in North America, traces its heritage back to 19th century Russia. As the most awarded vodka brand in the world, SMIRNOFF has always been known for quality and is enjoyed responsibly in 130 countries around the world. For more information, log on to www.smirnoff.com

El Greco homage for Barcelona

Lotus F1 Team, on the initiative of owner Gérard Lopez, will pay homage to painter El Greco with a special livery for the Spanish Grand Prix.

The team’s E22 will feature branding of the major El Greco exhibition currently taking place in Toledo which commemorates 400 years since the death of El Greco, the leading figure of the Spanish Renaissance.

A commemorative helmet will be presented to the Spanish Prime Minister, Mariano Rajoy on the May 8 in La Moncloa, and to His Majesty King Juan Carlos I during his planned visit to the Lotus F1 Team motorhome at the Circuit de Catalunya on Sunday May 11.

“This is the first time a Formula 1 team has publicised a Spanish cultural event so prominently,” said Gérard Lopez, Owner, co-Chairman and Team Principal.

“We will promote the El Greco exhibition – for no commercial fee – to a global TV audience of over 600 million people. Through this the legend of El Greco will be displayed in support of Spanish Culture and cultural tourism in Spain.”