Volkswagen-ten-speed-DSG-gearbox

Ο επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της Volkswagen, Hans-JacobNeusser, αποκάλυψε μερικές επιπλέον πληροφορίες για τις τεχνολογίες που θα δούμε από την Γερμανική εταιρία και ειδικότερα για το επερχόμενο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) και τον νέο twin-turbodiesel κινητήρα.


Μιλώντας για το 10-τάχυτο κιβώτιο, ο Neusser είπε πως θα αντικαταστήσει το αντίστοιχο 6-τάχυτο και πως εξελίσσεται έτσι ώστε να αντέχει ροπή στρέψης έως και 500 Nm. Το νέο DSG θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε εγκάρσια, όσο και σε διαμήκως τοποθετημένους κινητήρες που σημαίνει πως θα χρησιμοποιείται σε ευρεία γκάμα μοντέλων ενώ περιγράφεται ως ένας από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους η Volkswagen θα πετύχει βελτίωση της απόδοσης κατά 15-20% μέχρι το 2020. Το κιβώτιο ταχυτήτων αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται σε πρωτότυπα οχήματα που κυκλοφορούν στον δρόμο ενώ ο Neusser είπε πως θα είναι έτοιμο για παραγωγή “σε μερικά χρόνια” με τους περισσότερους να συμφωνούν στο 2016 ως χρονιά παρουσίασης.

Εκτός όμως από το 10-τάχυτο DSG, η Volkswagen ανακοίνωσε και έναν ολοκαίνουριο twin-turbo, δίλιτρο, diesel κινητήρα. Ο κινητήρας αυτός θα κάνει το ντεμπούτο του κάτω από το καπό της επόμενης γενιάς Passat και σύμφωνα με την εταιρία, παράγει περίπου 235 άλογα στην παρούσα μορφή.