Η Honda παρουσίασε σήμερα την νέα -10η- γενιά του Accord η οποία σύμφωνα με την εταιρία είναι το πιο fun-to-drive και το πιο έντονο σχεδιαστικά Accord που έχει βγάλει ποτέ, παρότι δεν διαθέτει V6 κινητήρα στις επιλογές.


Πιο συγκεκριμένα το νέο Accord μπαίνει στην turbo εποχή, μιας και προσφέρεται με τρεις κινητήρες, δύο τετρακύλινδρους turbo και έναν υβριδικό. Ο βασικός κινητήρας είναι ο 1.500αρης Turbo τετρακύλινδρος που θα τοποθετηθεί επίσης στα Civic και CR-V. Ο κινητήρας αποδίδει 192 άλογα με 260 Nm ροπής και συνεργάζεται είτε με ένα εξάρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα CVT.

Ο επόμενος τετρακύλινδρος κινητήρας είναι ο 2,0-λιτρος turbo του νέου Civic Type R, που στο Accord παράγει 252 άλογα με 370 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων, κάνοντας το νέο Accord το πρώτο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που μπορεί να εξοπλιστεί με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Honda κρατά κλειστά τα χαρτιά της σε ότι έχει να κάνει με τον υβριδικό κινητήρα, λέγοντας πως θα είναι πιο εκλεπτυσμένος από αυτόν που αντικαθιστά και θα είναι σε θέση να λειτουργήσει και χωρίς τη χρήση ενός συμβατικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Το μόνο που αποκάλυψε είναι πως το υβριδικό σύνολο συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ανεξαρτήτου κινητήρα, η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στον μπροστά άξονα.

Το νέο Accord χρησιμοποιεί μια νέα πλατφόρμα που κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, κάτι που μεταφράζεται σε μειωμένο βάρος από 50 έως 80 κιλά αναλόγως της έκδοσης. Είναι κατά 10 mm κοντύτερο από τη προηγούμενη γενιά, με το μεταξόνιο να αυξάνεται όμως κατά 55 mm. Το πλάτος αυξήθηκε κατά 10 mm, με το ύψος να μειώνεται κατά 15 mm, με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν 51 mm περισσότερο διαθέσιμο χώρο για τα πόδια τους. Στο εσωτερικό συναντάμε τριάκτινο τιμόνι, μαλακά πλαστικά, χρωμιομένα διακοσμητικά και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″.

Εξοπλίζεται με πολλά συστήματα ασφαλείας όπως τα collision mitigation braking, lane departure warning, adaptive cruise control. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο και δεν θα προσφέρεται σε coupe έκδοση, μιας και οι χαμηλές πωλήσεις ανάγκασαν την Honda να την καταργήσει.

  • SAMURAI-66

    Προσεγμενο στα σημεια εντονα δυναμικο ιδιαιτερα στο οπισθιο σημειο που τελειωνει η ουρα του και πλουσιο εσωτερικο.
    Στους κινητηρες εκανε αριστη δουλεια η honda ξεκινωντας απο χαμηλα με αρκετη δυναμη και πιστευω θα δει την ανταμοιβη στον κοπο της.
    Θα ηταν ευκαιρια να σκεφτουν ισως να το πλασαρουν στην ευρωπη με τον 1500αρι τουρμπο γιατι λογικα θα εκανε επιτυχια.
    Στην αμερικανικη αγορα που θα δει και το μεγαλυτερο ποσοστο πωλησεων του θα ερθει αντιμετωπο με τον ασπονδο εχθρο του εδω και χρονια toyota camry για την τελικη μαχη.
    Βλεπω μια σχετικα πιο εντονη σχεδιαστικη φινετσα στο camry τοσο στην εξωτερικη μορφη του οπως και στο εσωτερικο πινακα οργανων που δειχνει περισσοτερο διαστημικος,αν και αυτα ειναι γουστα και θα τα αξιολογησουν οι πελατες που απευθυνονται και τα δυο
    Συνολικα αξιολογη παρουσια που κανει αισθηση και στο βιντεο φαινονται καλυτερα οι αναλογιες του που του δινουν αερα premium μοντελου!
    …………..https://youtu.be/zcdnVb535SQ

    • manowar

      Σου αρεσει πισω ε;;
      Μναρα ειναι….

    • Ψυχίατρος

      Αδερφέ μου θα συμφωνήσω σε όλα! Είσαι τόσο αντικειμενικός και σωστός και τα γραπτά σου διαβάζονται εύκολα και ευχάριστα! Θα έρθεις από Δευτέρα να τα πούμε?

  • gv

    φοβερη σχεδιαση στα πλαγια με κουπε γραμμη και ωραιες ακμες και εντυπωσιακο μπροστινο μερος! :)
    πισω μετρια τα πραγματα..
    και επιτελους καναν το αυτονοητο!
    σου δινουν επιλογη να εχεις 200 αλογα περιπου(192)απο λογικα κυβικα επιτελους!
    ενω σε αλλες εταιρειες και για 180-190 αλογα πας σε διλιτρο..
    που αν υπολογισεις 200/1,5 βγαινει περιπου 130 αλογα στο λιτρο δηλαδη μια χαρα αξιοπιστο με τη σημερινη τεχολογια και στο επιπεδο που εχουν φτασει τα μοτερ..
    πχ τα 1600αρια της peugeot και αλλα..
    βεβαια κακα τα ψεμματα πωλησεις απο A6 και 5αρα δε προκειται να κλεψει αλλα δε ξερω κιολας αν στοχευει εκει..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πιο κομψό και κυριλέ, πιο δυναμικό με κουπέ στυλ. Πίσω καλούτσικο. Μια χαρά και το εσωτερικό του συνολικά ακόμη πιο καλό σε όλα το νέο Accord. Mακάρι να το βλέπαμε κι εδώ αλλά ο Σαρακάκης θα το είχε υπερτιμημένο.

  • charris

    άλλο ένα honda που πίσω δε τη παλευει…..

  • Nikolas Karampelas

    Κοιτάζω τα σχόλια εδώ και χαίρομαι που σε αντίθεση με τα σχόλια στο facebook, εδώ υπάρχουν και άλλοι που του βρίσκουν ωραίο και δεν είμαι εγώ οι ανώμαλος :P

  • manowar

    Οπως το περιμενα ειναι…..
    γ τ π ,, κ α β α λ α

  • Paneas Vl

    Από μπροστά, μία μίξη Civic και S660. Πίσω, μία παρόμοια εκτέλεση Civic sedan…

  • Smartass

    ∞ Fabricado???

  • BILL3

    ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ?

  • jim_1

    Θεωρώ ότι ο 1.6 diesel με 160 ps έπρεπε να βρίσκετε στον σχεδιασμό, όπως και ο 1.5 κοντά στα 150ps…Είναι δυνατόν ο entry level κινητήρας να είναι στα 192 ps?

  • Mrdesperado32

    Ωραιες γραμμες πισω μετριο αλλα συνηθιζεται παντως οχι πιο ασχημο απ το s90 που καποιοι δεν εχουν πει κουβεντα.πρεπει να ερθει ευρωπη ομως

  • DΛMIΣN

    Επιτελους !!! Αυτοκινηταρα

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    Το αμάξι τα σπάει. Φοβάμαι όμως πως με την εταιρία εισαγωγής στην Λ. Αθηνών δεν πρόκειτε να πουλήσει πολύ στην ελλάδα :/

  • Mika

    Α flatter wider Civic at the front, και πισω μου θυμισε εντονα το Camry…
    Μπορουσαν και καλυτερα……..