HondaSuperCub

Δεν γνωρίζω πολλά από μοτοσυκλέτες αλλά κατά τη γνώμη μου, το πιο αναγνωρίσιμο δίτροχο σχήμα στον κόσμο μετά την Vespa, είναι το “παπί”. Και δεν μιλάω για όποιο να’ ναι παπί, αλλά για το αυθεντικό, το Honda Super Cub.


Το Super Cub λανσαρίστηκε το 1958 ως Honda C100. Για την κίνηση του, φρόντιζε ένας μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας 50 κ.εκ. με απόδοση 4.5 ίππων. Έκτοτε, Η Honda έχει κατασκευάσει 87 εκατομμύρια Super Cubs ενώ πλέον, η παραγωγή του γίνεται σε 15 εργοστάσια σε 14 χώρες.

Για όλους αυτούς τους λόγους, το Honda Super Cub, έγινε το πρώτο όχημα στην Ιαπωνία που κατοχυρώθηκε ως τρισδιάστατο σήμα κατατεθέν υπό το 12th Act of the Examination Standards for Similarity of Goods, κάτι εξαιρετικά σπάνιο για οποιοδήποτε βιομηχανικό προϊόν. Για την ακρίβεια, αυτή είναι η πρώτη φορά που οποιοδήποτε όχημα και όχι μόνο το όνομα του, κατοχυρώνεται ως σήμα κατατεθέν, κάτι που είναι τεράστια επιτυχία και τιμή για την Honda.