Ford-Focus_ST_2015_1600x1200_wallpaper_01 (1)

Η Ford παρουσίασε πριν λίγα λεπτά το ανανεωμένο Focus ST, το οποίο θα το δούμε αύριο από κοντά στο φετινό Goodwood Festival of Speed.


Οι αλλαγές που διαθέτει το hot hatch της Μπλε Οβάλ είναι περιορισμένες, και εντοπίζονται στην επανασχεδιασμένη μάσκα, στα LED φώτα ημέρας, στα HID xenon φωτιστικά σώματα στα ST2 και ST3 επίπεδα εξοπλισμού, τα Recaro καθίσματα και στη προσθήκη του νέο Magnetic Metallic χρώματος που αντικαθιστά το Ingot Silver.

2015FocusST_02_MR

Ακόμα οι 18αρες αλουμινένιες ζάντες βαμμένες σε Rado Gray είναι στάνταρ, ενώ υπάρχει και νέο σχέδιο που συνδυάζεται με κόκκινες δαγκάνες. Κλείνοντας με το εξωτερικό, διαθέσιμες θα είναι λωρίδες Satin Black και High Gloss Red που θα συνδυάζονται ανάλογα με καπάκια για τους εξωτερικούς καθρέφτες.

2015FocusST_03_HR

Στη καμπίνα, υπάρχει η νέα κεντρική κονσόλα που είδαμε και στο facelift Focus, που έχει νέους διακόπτες για το κλιματισμό και περισσότερες θέσεις για μικροαντικείμενα. Στη κορυφή δεσπόζει η μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με ενσωματωμένο navigation και κάμερα οπισθοπορείας. Το τιμόνι, σύμφωνα με την εταιρία έχει καλύτερη αίσθηση, ενώ στη κάτω πλευρά του είναι flat, και στον εξτρά εξοπλισμό μπορεί να γίνει και θερμαινόμενο.

2015FocusST_04_MR

Τέλος, ο 2-λιτρος EcoBoost κινητήρας θα συνεχίζει να αποδίδει 250 άλογα στις 5.500 σ.α.λ., με 360 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ, ενώ στη γκάμα προστέθηκε και ο 2,0-λιτρος TDCi απόδοσης 185 ίππων με 400 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 217 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100 χλμ με 114 γρ/χκμ εκπομπές CO2.

Δελτίο Τύπου

Η FordΠαρουσιάζει το Νέο FocusST: Επίδειξη Επιδόσεων και Οδικής Συμπεριφοράς στη Διάσημη Ανάβαση του Goodwood

  • Το Νέο FordFocusSTκάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στο GoodwoodFestivalofSpeed, U.K.– σε μία επίδειξη επιδόσεων και οδικής συμπεριφοράς στη διάσημη ανάβαση
  • Νέες τεχνολογίες ελέγχου πλαισίου και νέα σεταρίσματα συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης συμβάλλουν στην ταχύτερη απόκριση και σε μία ισορροπημένη και ποιοτική οδηγική εμπειρία
  • Η Fordλανσάρει το dieselFocusST(εκπομπές CO2 114g/km) με τεχνολογία Auto-Start-Stopπου βελτιώνει την απόδοση καυσίμου του 2.0 EcoBoost250 PS κατά 6%
  • Σπορ και δυναμικά νέα 5θ και wagonμοντέλα προσφέρουν ένα μυώδες και στιβαρό κιτ αμαξώματος, μοναδικά σχέδια φώτων, μάσκας και προφυλακτήρων και νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών
  • Ποιοτική καμπίνα με εργονομικά χειριστήρια, καθίσματα Recaro και σπορ τιμόνι
  • Νέες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν σύστημα SYNC 2 με έγχρωμη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 8-ιντσών και κορυφαίο φωνητικό έλεγχο

GOODWOOD, U.K, 27 Ιουνίου, 2014 – Το νέο FocusST κάνει σήμερα το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο GoodwoodFestivalofSpeed, U.K.– το ιδανικό μέρος για να αναδειχτούν η ταχύτητα και η κορυφαία οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου υψηλών επιδόσεων.

Το πιο προηγμένο FocusSTόλων των εποχών διαθέτει νέες τεχνολογίες ελέγχου πλαισίου, νέα σεταρίσματα συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης, αλλά και ελαστικά ειδικών προδιαγραφών που διασφαλίζουν ταχύτερη απόκριση και πιο ισορροπημένη και ποιοτική οδηγική εμπειρία. Και για πρώτη φορά θα προσφέρεται με δύο ισχυρούς κινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα και έναν diesel.

Το πρώτο FocusSTdieselανεβάζει τον πήχη στην καθημερινή χρηστικότητα και τη σπορ οδική συμπεριφορά όντας το αποδοτικότερο και λιγότερο ρυπογόνοFordυψηλών επιδόσεων όλων των εποχών. Η έκδοση 2.0 TDCi185 PSεπιταχύνει από 0 – 100 km/hσε 8,1 δεύτερα, με κατανάλωση 4,4 l/100 kmκαι εκπομπές CO2114 g/km.*

Για τους οπαδούς βενζίνης, ο 2.0 EcoBoost250 PS επιταχύνει από 0-100 km/hσε 6,5 δευτερόλεπτα, καταναλώνει 6,8 l/100 kmκαι εκπέμπει 158 gCO2/km. Και τα δύο μοντέλα αποκτούν Auto-Start-Stopγια πρώτη φορά που βελτιώνει την απόδοση της έκδοσης EcoBoost κατά 6% – το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο FocusSTμέχρι σήμερα.

«Το νέο FocusSTπετυχαίνει μία ακόμα πιο προηγμένη ισορροπία επιδόσεων, δυναμικής συμπεριφοράς, ποιότητας και στυλ – δηλαδή την ουσία της FordSportsTechnologies,» δήλωσε ο JoeBakaj, vicepresident, ProductDevelopment, FordΕυρώπης. «Ακόμα πιο απολαυστικό στην οδήγηση και με έκδοση dieselγια πρώτη φορά, το νέο FocusSTανήκει σε μία δική του κατηγορία.»

Το FocusSTθα επωφεληθεί επίσης από τις τεχνολογίες και την ποιότητα κατασκευής του νέου FordFocus – του παγκοσμίου best-seller που παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες. **Τα σπορ και δυναμικά νέα 5θ και wagonμοντέλα θα διαθέτουν κορυφαίες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και συστήματα συνδεσιμότητας μεταξύ των οποίων το SYNC 2.

Η Fordέχει πουλήσει πάνω από 140.000 FocusSTσε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο από το 2002 που το αυτοκίνητο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά.

Αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά

Η FordTeamRS, ο διακεκριμένος Ευρωπαϊκός τομέας του γκρουπ GlobalPerformanceVehicle της Ford, έθεσε ως Νο 1 στόχο τη βελτίωση της συνολικής οδηγικής εμπειρίας για το νέο FocusST.

Η σπορ ανάρτηση διαθέτει νέα εμπρός ελατήρια και πιο σπορ ρύθμιση αμορτισέρ μπροστά και πίσω. Σε συνδυασμό με τις ειδικές αντιστρεπτικές δοκούς και τα πίσω ελατήρια από την προηγούμενη γενιά ST, αυτές οι βελτιώσεις πετυχαίνουν ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις.

Το σετάρισμα του ElectronicPowerAssistedSteeringκαι των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου οχήματος έχει επίσης προσαρμοστεί για να ικανοποιεί τις ειδικές σπορ απαιτήσεις του νέου FocusST.

Αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών είναι:

  • Μίανέαλειτουργία Electronic Transitional Stability στοπροηγμένο Electronic Stability Programmeτριώνσταδίων. Αυτή ανιχνεύει την ευστάθεια του οχήματος και τις εντολές του οδηγού, και παρεμβαίνει σύμφωνα με τις απαιτήσεις για να διατηρείται βέλτιστη ακρίβεια και έλεγχος στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης – όπως στις αλλαγές λωρίδων
  • Αναθεωρημένεςρυθμίσεις Electronic Torque Vectoring Control πουβελτιστοποιούντηνκατανομήροπήςσεκάθετροχό, μεγιστοποιώνταςτηνπρόσφυσηστιςστροφέςκαιαυξάνονταςτηνευελιξία

Η βέλτιστη μετάδοση ισχύος υπό δυνατή επιτάχυνση – ειδικότερα η ελκτική πρόσφυση και η ποιότητα αλλαγών σχέσεων – υποστηρίζεται επίσης από βάσεις κινητήρα ειδικά σχεδιασμένες για να εναρμονίζονται με τις επιδόσεις του νέου FocusST. Επιπλέον, η Ford συνεργάστηκε με τη Michelinγια τη δημιουργία ενός νέου ελαστικού 19 ιντσών που υποστηρίζει τη δυναμική συμπεριφορά, μεγιστοποιώντας κυρίως την πλευρική πρόσφυση.

«Η Fordέχει παράδοση στα hatchback υψηλών επιδόσεων με εξαιρετική οδική συμπεριφορά και το νέο FocusSTδικαιώνει και με το παραπάνω τη καταγωγή του,» πρόσθεσε ο Bakaj. «Οι βελτιώσεις στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου προσφέρουν καλύτερη απόκριση, ευελιξία, ακρίβεια και μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία – ανεξαρτήτως κινητήρα.»

Δύναμηεπιλογής

Ο νέος δίλιτρος diesel185 PSπου κάνει ντεμπούτο στο νέο FocusSTέχει βελτιστοποιηθεί για να προσφέρει επιδόσεις και ταμπεραμέντο ST σε συνδυασμό με οικονομία και καθημερινή πρακτικότητα.

Η αυξημένη απόδοση ισχύος του FocusST2.0 TDCi– βελτίωση 23% έναντι του δίλιτρου 150 PS του νέου Focus– επιτυγχάνεται μέσω νέας ηλεκτρονικής χαρτογράφησης, ενός αναβαθμισμένου συστήματος εισαγωγής και μιας νέας, σπορ εξαγωγής.

Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 3.500rpmκαι η ροπή των 400Nmείναι διαθέσιμη μεταξύ 2.000-2.750rpm, επιτρέποντας στο νέο FocusSTdieselνα αναπτύσσει τελική ταχύτητα 217km/h. Η υψηλή ροπή μεταφράζεται σε εντυπωσιακή εν κινήσει επιτάχυνση και άριστες επιδόσεις στις χαμηλές στροφές. Με 6η σχέση, η επιτάχυνση 80-120 km/hολοκληρώνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ ο συνδυασμός πιο κοντής σχέσης και αυξημένης ισχύος δίνει στο FocusST ένα πλεονέκτημα υπεροχής 2,2 δευτερολέπτων έναντι του Focus 150 PS.

Ο 2.0 EcoBoost250 PSτης Ford χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση, τεχνολογία Twin-independentVariableCamTiming (T-iVCT), και άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης για ασυμβίβαστες επιδόσεις. Η μέγιστη ισχύς διατίθεται στις 5.500rpm, τα 360Nmροπής διατίθενται μεταξύ 2.000 και 4.500rpm, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι 248 km/h.

Και οι δύο κινητήρες χρησιμοποιούν εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο με σπορ επιλογέα κοντών διαδρομών. Οι σχέσεις μετάδοσης – αποκλειστικές για το ST και σε συνάρτηση με κάθε κινητήρα ατομικά – προσφέρουν ταχεία επιτάχυνση μέσω των πρώτων σχέσεων και οδηγική άνεση στις υψηλές ταχύτητες.

Δυναμική παρουσία

Το νέο FocusST διαθέτει πιο σπορ και δυναμικό στυλ από την προηγούμενη γενιά με χαμηλότερη, φαρδύτερη εμφάνιση, νέο ανάγλυφο καπό, πιο λεπτούς προβολείς και ορθογώνιους προβολείς ομίχλης.

Το σπορ κιτ αμαξώματος περιλαμβάνει επίσης πλαϊνές ποδιές και στοιχεία διαχύτη σε κάθε πλευρά της εξαγωγής στο χρώμα του αμαξώματος, αλλά και μια πίσω αεροτομή οροφής για αεροδυναμικές επιδόσεις. Όλα τα νέα FocusSTδιαθέτουν διπλές εξαγωνικές κεντρικές απολήξεις εξαγωγής.

Μαύρα ένθετα προβολέων, λογότυπο STκαι νέες ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών STDesign– που διατίθενται προαιρετικά – ολοκληρώνουν την εμφάνιση.

«Το FocusSTέχει αποδειχτεί ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των πελατών Fordμε φιλοδοξίες για σπορ οδήγηση και το νέο μοντέλο προσθέτει μεγαλύτερη λάμψη και κύρος στο συνολικό πακέτο,» σχολίασε ο MartinSmith, executivedesigndirector, FordΕυρώπης. «Η χαρακτηριστική κυψελοειδής πάνω γρίλια έχει επαναπροσδιοριστεί, υπάρχουν νέοι ορθογώνιοι προβολείς ομίχλης στα εξωτερικά ανοίγματα ενώ το εμπρός κάτω τμήμα προσφέρει πολύ πιο καθαρές γραμμές και γωνίες. Πίσω, το πλάτος του αυτοκινήτου τονίζεται από ένα νέο γραφικό.»

Μία νέα, γκρι σκούρα εξωτερική βαφή με την ονομασία Stealth λανσάρεται αποκλειστικά για το FocusST. Η απόχρωση ImpactBlue είναι επίσης νέα στη γκάμα που περιλαμβάνει τις TangerineScream, FrozenWhite, PantherBlackκαι RaceRed.

ΚαμπίνατύπουCockpit

Η Fordσχεδίασε εκ νέου το εσωτερικό του Focusεπιδιώκοντας μία πιο ‘διαισθητική’ διάταξη και παράλληλα απλούστερη, με πιο σαφή οπτική σύνδεση μεταξύ των κύριων εξαρτημάτων και λιγότερα μπουτόν στην καμπίνα.

Μια πρόσθετη σειρά τριών οργάνων στο ταμπλό – χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοντέλων ST –παρουσιάζει την πίεση του υπερσυμπιεστή, τη θερμοκρασία λαδιού και πληροφορίες πίεσης λαδιού. Νέο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και στεφάνη από μαλακό δέρμα, λεβιές ταχυτήτων σε satinchromeκαι πεντάλ STσυνθέτουν ένα περιβάλλον που ικανοποιεί τις προσδοκίες των οδηγών ST.

Λαβές θυρών σε satinchromeκαι φωτιζόμενες αλουμινένιες διακοσμητικές πλάκες αποτελούν έξτρα πινελιές ποιότητας, ενώ σπορ καθίσματα – προϊόντα συνεργασίας Ford και Recaro-παρέχουν την απαιτούμενη στήριξη για την απόλυτη εμπειρία ST, ενώ παράλληλα είναι άνετα για καθημερινή οδήγηση.Το νέο FocusSTθα διατίθεται σε επίπεδα εξοπλισμού ST1, ST2 και ST3. Τα καθίσματα του ST1 περιλαμβάνουν grey/charcoal/anthraciteblackύφασμα. Το ST2 προσθέτει μερική επένδυση δέρματος με βάση και πλαϊνά μαξιλάρια σε τέσσερις αποχρώσεις (TangerineScream, PerformanceBlue, SmokeStormή RaceRed). Τα καθίσματα του ST3 έχουν πλήρη επένδυση δέρματος σε charcoalblack.

Προηγμένες τεχνολογίες

Τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, άνεσης και συνδεσιμότητες που λανσάρονται για πρώτη φορά περιλαμβάνουν το σύστημα συνδεσιμότητας FordSYNC2. Το SYNC 2 παρέχει πρόσβαση στο ηχοσύστημα, πλοήγηση, κλιματισμό και κινητό τηλέφωνο χρησιμοποιώντας κορυφαίο φωνητικό έλεγχο και έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών υψηλής ευκρίνειας που απεικονίζει το λογότυπο STκατά την έναρξη.

Το AdaptiveFrontLighting – διατίθεται για πρώτη φορά στο FocusST – προσαρμόζει την ένταση και τη γωνία των δεσμών των προβολέων Bi-XenonHIDσύμφωνα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου, τη γωνία διεύθυνσης και την απόσταση από τα αντικείμενα. Το CrossTrafficAlert είναι επίσης μία νέα προσθήκη στο FocusST, και προειδοποιεί τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από χώρους στάθμευσης εάν πλησιάζουν άλλα οχήματα στην ίδια διασταύρωση.

Το προηγμένο σύστημα αποφυγής συγκρούσεων της Ford, ActiveCityStop– που τώρα λειτουργεί με ταχύτητες έως 50km/h– προετοιμάζει τα φρένα εάν ανιχνευτεί επικείμενη σύγκρουση και – σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει – τότε ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα. Το LaneKeepingAidασκεί ροπή διεύθυνσης για να κατευθύνει το FocusST πίσω στη λωρίδα του σε περίπτωση που ανιχνευθεί απόκλιση πορείας.

Οι παραγγελίες στην Ευρώπη ξεκινούν από φέτος το φθινόπωρο και τα πρώτα νέα FocusSTπρογραμματίζεται να φτάσουν στις αρχές του 2015. Οι τιμές θα ανακοινωθούν όταν πλησιάζει η ημερομηνία λανσαρίσματος.