Ο αγώνας στην Αυστρία αποτέλεσε άλλη μια δοκιμασία για τα νέα power units και τα συστήματά τους. Όπως ξέρεις, κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του, για όλη τη χρονιά, πέντε νέα εξαρτήματα από καθένα από τα 6 βασικά στοιχεία του PU. Από εκεί κι έπειτα ξεκινούν οι ποινές, οι οποίες θα αρχίσουν να μας απασχολούν σιγά-σιγά, αφού αρκετοί συνδυασμοί φτάνουν στο όριο των 5 νέων εξαρτημάτων. Παρακάτω, ακολουθεί ο συγκεντρωτικός πίνακας με τα στοιχεία που έχει χρησιμοποιήσει κάθε οδηγός, πριν την έναρξη των επίσημων διαδικασιών στο Silverstone.
Οδηγός | Ομάδα | ICE | TC | MGU-K | MGU-H | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
S.Vettel | Red Bull | 4 | 4 | 3 | 4 | 2 | 4 |
D.Ricciardo | Red Bull | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
L.Hamilton | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
N.Rosberg | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
F.Alonso | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
K.Raikkonen | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 |
R.Grosjean | Lotus | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 |
P.Maldonado | Lotus | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 3 |
J.Button | McLaren | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
K.Magnussen | McLaren | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
N.Hulkenberg | Force India | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
S.Perez | Force India | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
A.Sutil | Sauber | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
E.Gutierrez | Sauber | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
J.E.Vergne | Toro Rosso | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 |
D.Kvyat | Toro Rosso | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
F.Massa | Williams | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
V.Bottas | Williams | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
J.Bianchi | Marussia | 4 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 |
M.Chilton | Marussia | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
K.Kobayashi | Caterham | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 |
M.Ericsson | Caterham | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας
TC: Υπερσυμπιεστής ES: Μπαταρίες
MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου