Kobayashi

Αγώνα για την επιβίωσή της στη Formula 1 δίνει η Caterham. Η μεγάλη αλλαγή έγινε, περνώντας από τον Tony Fernandes στα χέρια ιδιωτών από τη Μέση Ανατολή και την Ελβετία (δεν έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες για την ταυτότητά τους), ωστόσο υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει από τους Manfredi Ravetto και Christijan Albers, μαζί φυσικά με τον Colin Kolles, που αποτελεί ουσιαστικά σύμβουλο της ομάδας.

Ο πρώην επί κεφαλής τής HRT, γνωρίζει καλά ότι θα πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές για να μπορεί η ομάδα να έχει μια υγιή πορεία στη Formula 1 και φυσικά οι υπεύθυνοι δεν έχουν την πολυτέλεια να χάνουν χρόνο.

Νομίζω ότι έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο. Θα υπάρξουν κι άλλες αλλαγές, περισσότερα που θα κάνουμε. Προτιμώ να έχω 200 σίγουρους υπαλλήλους, παρά 300 χαμένους. Μερικές φορές, πρέπει να πάρεις αντιλαϊκές αποφάσεις. Αλλά, πιστέψτε με, νομίζω ότι κάποιοι άνθρωποι καταλαβαίνουν τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν και ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε όπως τώρα. Είναι αδύνατο. Δεν είμαι εδώ για φιλανθρωπία. Αυτό που βλέπετε είναι η πραγματικότητα.

Το γεγονός πως οι αλλαγές έχουν ξεκινήσει, φάνηκαν στο Silverstone: τα λογότυπα των Airbus και General Electric δεν υπήρχαν πάνω στην CT05, με τον Kolles να ξεκαθαρίζει ότι μένουν μόνο οι χορηγοί που πληρώνουν. Πέρα από αυτό, ο Γερμανός τονίζει πως άμεση λύση υπάρχει και στο θέμα των χρεών που έχει η Caterham.

Πολλά έχουν λυθεί εντός 3 ημερών. Ακόμα έχουμε θέματα με πιστωτές, που είναι κανονικοί εμπορικοί πιστωτές. Αυτό είναι που προσπαθούμε να κάνουμε: να κάνουμε τα πάντα για να ηρεμήσουν τα πράγματα. Η ομάδα θα πρέπει να είναι εκεί για πολλά ακόμα χρόνια. Αυτός είναι ο στόχος.

Δεν υπάρχει θέμα για το αν θα επιβιώσουμε ή όχι. Νομίζω ότι η ομάδα θα επιβιώσει. Το ερώτημα είναι σε ποιο επίπεδο. Δεν έχει να κάνει με την τακτοποίηση των θεμάτων με τους πιστωτές. Θα πρέπει να έχουμε και τακτοποιημένα οικονομικά, ν’ αναδιοργανώσουμε όλη την εταιρεία, επειδή υπάρχει ένα χάος και θα πρέπει να βελτιώνεις το μονοθέσιο για να έχεις ένα καλύτερο πακέτο.

Colin-Kolles

Οι οδηγοί δεν αποτελούν θέμα για τον 46χρονο, που διαψεύδει ό,τι φήμη υπάρχει γύρω από το θέμα αυτό.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, πρέπει να το κοιτάξουμε. Και το κοιτάμε. Δε θέλω να διαδίδουν φήμες, γιατί δεν έχει κανένα νόημα. Συναντήθηκα με τη διοίκηση και τους οδηγούς. Θεωρώ ότι είμαι πάντα ξεκάθαρος. Ο τελευταίος οδηγός που απέλυσα από τη Formula 1 ήταν ο Christijan Albers. Και αυτός είναι ο Πρόεδρός μου. Αυτό θα πρέπει να σας δίνει μία γεύση για τη σχέση μου με τους ανθρώπους.

Κάτι άγνωστο για το μέλλον της ομάδας είναι το όνομά της. Κι εδώ υπάρχει φημολογία που κάνει λόγο για πιθανή αλλαγή σε Forza Rossa -την ρουμάνικη ομάδα υποστηριζόμενη από τον Kolles και θέλει να μπει και αυτή στη Formula 1- μέσω ενοποίησης. Ωστόσο, ο ίδιος εξηγεί ότι οι δύο εταιρείες είναι ανεξάρτητες.

Αυτή είναι μια εταιρεία τής Μαλαισίας, που τρέχει με τη μαλαισιανή σημαία τώρα. Δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το project τής Ρουμανίας. Είναι δύσκολο ν’ αλλάξει όνομα και ν’ αλλάξουμε μια εταιρεία που είναι συνδεδεμένη με τη Μαλαισία και να τη φέρουμε στη Ρουμανία. Δεν μπορείς να μεταφέρεις την εταιρεία. Αν η εταιρεία δεν υπάρχει, χάνεις την είσοδο. Η είσοδος δεν εξαρτάται από το όνομα, αλλά τον αριθμό τής εταιρείας.

Είμαι παρόμοιο άτομο με αυτό που ήμουν πριν από 10 χρόνια. Δεν έχω αλλάξει εντελώς. Υπάρχουν πράγματα που είναι ίδια και ορισμένα πράγματα που είναι σίγουρα βελτιωμένα. Η αποστολή αυτή θα είναι επιτυχής. Είναι μια δύσκολη αποστολή, αλλά θα πρέπει να είναι επιτυχής.