gm logo

Στα τέλη του Ιούνη, η General Motors ανακοίνωσε την ανάκληση 6,73 εκατομυρίων αυτοκινήτων της, λόγω προβληματικών μιζών, αλλά όπως αποκαλύφθηκε, η GM γνώριζε για τα προβλήματα αυτά από το 2003.

Η ανάκληση των αυτοκινήτων αυτών οφείλεται στην “ακούσια περιστροφή του διακόπτη της μίζας”, ή με απλά λόγια, αν το κλειδί του αυτοκινήτου, ήταν τοποθετημένο πάνω σε ένα μπρελόκ με άλλα κλειδιά, τότε η μίζα πήγαινε στη θέση “Off” από το βάρος των κλειδιών, πράγμα που αυτόματα σημαίνει το σβήσιμο του αυτοκινήτου και φυσικά την απενεργοποίηση των αερόσακων και των συστημάτων πέδησης και διεύθυνησης.

Σύμφωνα με το The Detroit News, η GM είχε στα χέρια της την πρώτη αναφορά για το συγκεκριμένο πρόβλημα από το μακρινό 2003. Ένας από τους υπεύθυνους μηχανικούς της GM την εποχή εκείνη, ήταν ο Ray DeGiorgio, ο οποίος πλέον αποτελεί παρελθόν από την General Motors.

Εκπρόσωπος της GM δήλωσε πως η εταιρία του δεν γνωρίζει για ατυχήματα, τραυματισμούς ή θανάτους που να σχετίζονται το συγκεκριμένο πρόβλημα, εκτός από δύο θανάτους οδηγών Impala, στα οποία δεν αναπτύχθηκαν οι αερόσακοι, αλλά δεν είναι ακόμη σαφές το αν οι προβληματκές μίζες ήταν οι υπεύθυνες για τα ατυχήματα αυτά.