Williams F1 Team

Οι δύο πιο ευνοημένες ομάδες από τις τεράστιες αλλαγές στους φετινούς κανονισμούς είναι, δίχως αμφιβολία, οι Mercedes AMG και η Williams: η πρώτη κυριαρχεί απόλυτα στη φετινή σεζόν, έχοντας ένα ασυναγώνιστο και απλησίαστο μονοθέσιο· η δεύτερη παρουσιάζει ένα πολύ βελτιωμένο πρόσωπο σε σχέση με την κάκιστη περσινή σεζόν κι έχει καταφέρει ν’ αποτελέσει πονοκέφαλο για τα μεγάλα ονόματα σε αρκετούς αγώνες.

Μόλις 7 βαθμούς απέχει η ομάδα τού Grove από τη Ferrari που είναι στην τρίτη θέση τής βαθμολογίας και, στους 8 αγώνες που απομένουν, τα πάντα είναι πιθανά, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι η βρετανική ομάδα συγκέντρωσε τους 77 από τους 135 συνολικά βαθμούς στους τελευταίους 4 αγώνες.

Ο Pat Symonds ηγείται τις εξέλιξης του μονοθεσίου, ώστε να μπορέσει τελικά η Williams να τερματίσει μπροστά από τη Scuderia και ο ίδιος υποστηρίζει ότι η FW36 είναι το τρίτο μονοθέσιο όσον αφορά την ιεραρχία τής ταχύτητας.

Δεν αναγνωρίζω διαφορές για ‘μάς όπως η Αυστρία, αλλά ακόμα πιστεύω ότι έχουμε το τρίτο καλύτερο μονοθέσιο και, αν συνεχίσουμε να το βελτιώνουμε σωστά, θα είναι το τρίτο ταχύτερο στις περισσότερες πίστες. Είναι μια πολύ κλειστή χρονιά: κανείς δε θα πει τίποτα εκτός από το ότι η Mercedes έχει το καλύτερο μονοθέσιο. Κατά τη γνώμη μου η Red Bull είναι δεύτερη και μετά η Ferrari, η Force India, η Williams και η McLaren. Αυτό είναι αρκετά κλειστό group, αλλά αναμφισβήτητα, έχουμε το τρίτο καλύτερο μονοθέσιο αυτή τη στιγμή.

Pat Symonds

Με τον ανταγωνισμό να είναι τεράστιος, ο Βρετανός επισημαίνει τη σημασία τής στρατηγικής, αλλά και του να μην υπάρχουν λάθη στους αγώνες.

Δεν πιστεύω ότι μέχρι την Αυστρία πετύχαμε αυτά που θα έπρεπε, για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Αυτό που θα καθιστά δύσκολη τη φετινή σεζόν είναι το γεγονός ότι οι 43 βαθμούς που πηγαίνουν στη Mercedes σχεδόν σε κάθε Σαββατοκύριακο σημαίνουν ότι οι υπόλοιποι αγωνιζόμαστε για πολύ λιγότερους.

Η διαφορά από την τρίτη μέχρι την έκτη θέση μπορεί να είναι αρκετά μικρή. Αν είμαστε η τρίτη καλύτερη ομάδα, οφείλουμε να τερματίσουμε τρίτη στο πρωτάθλημα, αλλά το 2005 η Renault κέρδισε το πρωτάθλημα με τον Fernando Alonso παρόλο που η McLaren είχε το καλύτερο αυτοκίνητο. Ήμασταν η καλύτερη ομάδα και κερδίσαμε με τον τρόπο που αγωνιζόμασταν.

Jenson Button in the paddock.

Μία ομάδα που σίγουρα θα ήθελε να είχε τη βελτίωση της Williams σε σχέση με το 2013 είναι η McLaren. Αντιθέτως, η ομάδα τού Woking έχει πετάξει ουσιαστικά στα σκουπίδια το 2014 και περιμένει τη Honda, όμως ο Jenson Button παραδέχεται την εξαιρετική δουλειά που έχει κάνει η Williams με την FW36.

Νομίζω ότι έχουν προσπαθήσει πολύ για να τα πάνε καλά φέτος. Έχουν ξοδέψει πολλά χρήματα για να δημιουργήσουν μια καλή ομάδα τεχνικών, ειδικά στην αεροδυναμική. Έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και είμαι χαρούμενος για τον Frank και την Claire, να τους βλέπω να είναι τόσο ανταγωνιστικοί.

Έχουν χάσει πολλούς βαθμούς φέτος από ατυχήματα ή επειδή δεν έβγαζαν όλη την απόδοση του μονοθεσίου, κάτι που είναι καλό για ‘μάς, γιατί θα ήταν μίλια μακριά μας! Ο κύριος στόχος τους θα πρέπει να είναι η συνέπεια και να κάνουν καλή ομαδική δουλειά το Σαββατοκύριακο, επειδή έχουν ένα πολύ γρήγορο πακέτο και το ζήτημα είναι αν μπορούν να πάρουν τα πάντα από αυτό.