F1 Grand Prix of Brazil - Race

Ο ανταγωνισμός για τους διοργανωτές αγώνων Formula 1, έχει ανεβεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. Από τη μια είναι το άνοιγμα του σπορ σε νέες αγορές και τα υψηλά κόμιστρα που ζητάει ο Bernie Ecclestone, κι από την άλλη οι πολλές νέες πίστες που ανεβάζουν τα στάνταρ παγκοσμίως. Το Interlagos της Βραζιλίας αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια 3 βασικά προβλήματα: Τη γεμάτη “αναταράξεις” άσφαλτο, το επικίνδυνο σημείο εισόδου στα pit και την ποιότητα των εγκαταστάσεων των pit.

Το πρώτο στάδιο της επένδυσης 80 εκατομμυρίων δολαρίων (59,7 εκατ. ευρώ), που θα ολοκληρωθεί πριν από το φετινό αγώνα, περιλαμβάνει το στρώσιμο νέας ασφάλτου που θα βελτιώσει το κράτημα των μονοθεσίων, αλλά και τον ανασχεδιασμό της εισόδου στα pit. Το δεύτερο στάδιο θα ολοκληρωθεί μέχρι τον αγώνα του 2015 και θα αφορά τη βελτίωση των εγκαταστάσεων των γκαράζ των ομάδων.

Κατά το παρελθόν, είχε ακουστεί η ιδέα να μεταφερθούν τα pit, καθώς και η γραμμή εκκίνησης/τερματισμού, στη μικρή ευθεία ανάμεσα στις στροφές 3 και 4. Όμως, κάτι τέτοιο απορρίφθηκε, για να μην αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά της διαδρομής, με εκπρόσωπο της πίστας να δηλώνει:

Υπήρχε μια προηγούμενη ιδέα, για τη μετακίνηση του συμπλέγματος των pit στην άλλη πλευρά της πίστας, αλλά απορρίφθηκε μετά από μια πιο λεπτομερή μελέτη. Θεωρήθηκε ότι ορισμένα από τα καθοριστικά χαρακτηριστικά της κλασικής διάταξης θα χαθεί. Θεωρήθηκε ότι ορισμένα από τα καθοριστικά χαρακτηριστικά της κλασικής διαδρομής, θα χάνονταν.

Το Βραζιλιάνικο Grand Prix θα παραμείνει στη συγκεκριμένη πίστα, μέχρι και το 2020.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull]