Jenson Button on track.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η McLaren αποτυγχάνει να παραδώσει στους οδηγούς της ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Αν και δεν υπήρχαν δικαιολογίες –όπως μας έλεγαν– η MP4-29 σε καμία περίπτωση δεν είναι ένα μονοθέσιο αντάξιο του ονόματός τους και τώρα ουσιαστικά προετοιμάζονται για το 2015 και τον ερχομό τής Honda στο Woking, καθώς η χρονιά -μιλώντας ρεαλιστικά- είναι χαμένη.

Ωστόσο, οι αλλαγές στους κανονισμούς για τη νέα χρονιά δε θα είναι μεγάλες, συνεπώς οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα τωρινά μονοθέσια ως εργαλεία εξέλιξης των νέων μονοθεσίων. Αυτό θέλει να κάνει και η McLaren, προκειμένου να παρουσιάσει ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο το 2015.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής τής ομάδας, Eric Boullier, επισημαίνει ότι η αντικατάσταση του Mercedes-Benz PU106A Hybrid από το power unit τής Honda δε θα σημαίνει περαιτέρω αλλαγές στο μονοθέσιο που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα.

Αν θυμάστε καλά τους κανονισμούς, τα πράγματα είναι ίδια για το σασί και το κιβώτιο. Αναπτύσσουμε το μονοθέσιο και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για πολύ καιρό, βασικά. Οι περισσότερες από τις αναβαθμίσεις από το τωρινό μονοθέσιο θα μεταφερθούν στο επόμενο, οπότε γιατί να μη συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε αυτό το μονοθέσιο ως εργαστήριο για την επόμενη σεζόν.

Sporting Director Eric Boullier.

Με ακόμη 8 αγώνες να μένουν για το τέλος, οι ομάδες θα παρουσιάσουν αρκετές επιπλέον αναβαθμίσεις. Ο Γάλλος λέει πως οι τεχνικοί στο Woking ετοιμάζουν δύο μεγάλα πακέτα αναβαθμίσεις: το πρώτο θα είναι για το Βέλγιο και το δεύτερο για τη Σιγκαπούρη.

Θα έχουμε σημαντικά πακέτα αναβαθμίσεις στο Spa και στη Σιγκαπούρη. Όσον αφορά το σύστημα ERS, δε σημαίνει ότι θα το κρατήσουμε ίδιο για το 2015.