F1 Grand Prix of Germany - Qualifying

Όλο και πιο έντονη γίνεται η αρνητική διάθεση του κόσμου προς τη Formula 1. Αυτό δεν αποδεικνύεται μόνο με τα σχόλια που ανεβαίνουν στο Διαδίκτυο, αφού όλο και μικραίνουν τα νούμερα τηλεθέασης, ενώ λιγότερα είναι και τα εισιτήρια για τα Grands Prix. Οι υπεύθυνοι έχουν πολλές φορές προσπαθήσει να δώσουν τη δική τους εξήγηση, όμως όλοι ξέρουμε ότι ο πραγματικός υπαίτιος είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο άθλημα, και φυσικά δεν αρέσουν στην τεράστια πλειοψηφία.

Το κλίμα αυτό δεν αρέσει σε κάποιες από τις ομάδες, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι αγνοούν τη γυρισμένη πλάτη του κόσμου. Έτσι, τα αφεντικά των ομάδων παραδέχονται ότι οι αλλαγές είναι επιτακτική ανάγκη, αλλά ο Eric Boullier, Αγωνιστικός Διευθυντής τής McLaren, να λέει ότι η Formula 1 πυροβολά το πόδι της, εννοώντας ότι είναι ενοχλημένος από την κρητική.

Racing Director Eric Boullier in the garage.

Πυροβολούμε τους εαυτούς μας στο πόδι αυτή τη στιγμή, με τον καθένα να ασκεί κριτική, αλλά έχουμε σπουδαίους αγώνες σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο. Έχουμε περισσότερες χώρες που ενδιαφέρονται να φιλοξενήσουν αγώνα και θα πρέπει να υποστηρίζουμε αυτές τις αλλαγές, διότι είναι εξαιρετικό να βλέπουμε τη Formula 1 σε άλλες χώρες. Η Formula 1 θα πρέπει ν’ απασχολεί περισσότερο τον κόσμο και να έχει νέες τεχνολογίες.

Niki Lauda

Από την πλευρά του, ο μη-εκτελεστικός Πρόεδρος της Mercedes AMG και μέτοχος κατά 10%, Niki Lauda, θεωρεί ότι το άθλημα θα πρέπει να προσελκύει περισσότερο τον κόσμο, έχοντας καλύτερη προβολή.

Οι υπεύθυνοι θα πρέπει να εξετάσουν το Speilberg (Red Bull Ring). Η Red Bull είναι ένας επαγγελματικός οργανισμός και πούλησε 80.000 εισιτήρια για τον αγώνα σ’ αυτές τις 3 ημέρες, μέσα από το ραδιόφωνο και το Internet. Υπάρχουν νέοι τρόποι πληρωμής των εισιτηρίων και οι υπεύθυνοι θα πρέπει να σκεφτούν τι μπορούν να προσφέρουν στους θεατές το Σαββατοκύριακο.

Γιατί το Silverstone ήταν επιτυχημένο; Υπήρχαν παρελάσεις με θρύλους, υπήρχαν περισσότεροι αγώνες, όλο το Σαββατοκύριακο ήταν ένα διαφορετικό πράγμα. Αυτό πρέπει να συμβεί σε κάποιες περιοχές, εκεί που η προβολή δεν είναι αρκετά καλή.

Toto Wolff

Τα social media είναι ένα κεφάλαιο που απασχολεί τη Formula 1 -τα είχε κατηγορήσει ο Bernie Ecclestone- και ο Toto Wolff, Εκτελεστικός Διευθυντής και μέτοχος κατά 30% τής Mercedes, βλέπει πολύ μεγάλες αλλαγές στην επόμενη δεκαετία για το συγκεκριμένο θέμα.

Το γεγονός πως ο κόσμος θέλει προτιμά τα social media, αν δεν πληρώσουν, από τους τηλεοπτικούς σταθμούς θα πρέπει να σταματήσει. Κατά τη γνώμη μου, η αγορά θα είναι εντελώς διαφορετική στα επόμενα 10 χρόνια.

Indian GP Friday 25/10/13

Η αλλαγή που ζητά η Monisha Kaltenborn, Πρόεδρος και μέτοχος κατά 33.3% τής Sauber, είναι στο ότι η Formula 1 δεν δημιουργεί πια αισθήματα στους οπαδούς, όπως φυσικά συνέβαινε τα περασμένα χρόνια.

Είμαστε όλο και πιο απομονωμένοι από τον κόσμο και δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε συναισθήματα στους οπαδούς. Πήγαμε σε μια τόσο στείρα κατεύθυνση που δεν μπορούμε να τους προσεγγίσουμε.

Οι οπαδοί έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους να καταλάβουν γιατί κάποιος βγήκε εκτός αγώνα επειδή πάτησε λάθος κουμπί, ή επειδή ένα εξάρτημα δε δουλεύει. Ο κόσμος δεν είναι ενθουσιασμένος πια. Αν απλοποιήσεις τα πράγματα, μπορείς να δημιουργήσεις αυτό το συναίσθημα. Δεν είμαστε συνδεδεμένοι. Πρέπει να το πετύχουμε αυτό με πιο απλούς κανόνες.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull Racing]