Crossover 3

Ο δρόμος που βαδίζει η Tesla, είναι μία περίεργη μίξη ομαλής autobahn με κακοτράχαλο επαρχιακό που εξυπηρετεί κυρίως τρακτέρ. Από την μία, η μετοχή της έχει εκτιναχθεί στα ύψη και σε μεγάλο βαθμό, διατηρεί την αξία της αλλά από την άλλη, ο οίκος αξιολόγησης Standard & Poors, υποβαθμίζει τα ομόλογα της σε “junk”. Όμως οι πωλήσεις του Model S πηγαίνουν καλά και τα σχέδια του Elon Musk για το Gigafactory προχωρούν και με την συνεργασία με την Panasonic. Εκτός αυτού, η Tesla έχει βρει έναν θερμότατο υποστηρικτή, στο πρόσωπο του αναλυτή της Morgan Stanley, Adam Jones.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο εν λόγω κύριος δημοσιεύει διθυραμβικό κείμενο για την συγκεκριμένη εταιρία. Ο ίδιος ήταν που είχε χαρακτηρίσει την Tesla ως “την πιο σημαντική αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο”. Τώρα όμως, γίνεται πιο ειδικός και αναφέρεται στο επερχόμενο SUV της φίρμας, το Model X.

Θα απογοητευτούμε αν το Model X δεν σαρώσει κάθε βραβείο “Car of the Year” στον ειδικό τύπο. Χωρίς να υποτιμάμε το Model S ως ένα συναρπαστικό, ιστορικά σημαντικό όχημα, η Tesla έμαθε πολλά μαθήματα από την εξέλιξη του πρώτου της αυτοκινήτου και αυτή τη στιγμή, έχει εξαιρετικά περισσότερους πόρους (οικονομικούς και τεχνικούς) στη διάθεση της για να χρησιμοποιήσει στο Model X. Πόροι που δεν υπήρχαν κατά την εξέλιξη του Model S.

Συνεχίζει λέγοντας πως περιμένει το Model X να ξεπεράσει σε πωλήσεις το Model S μέχρι το 2018 ενώ έχει ήδη προδιαγράψει την επιτυχία και την διάρκεια της Tesla στον χρόνο. Και όλα αυτά, χωρίς να έχει δει ή πολύ παραπάνω, να έχει οδηγήσει την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού SUV, που αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2015. Εντάξει, και εμείς συμπαθούμε την Tesla και μας άρεσε το Model S, αλλά δεν υπάρχει λόγος για τόσο ενθουσιασμό για ένα μοντέλο που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα…