Lotus F1 Team

Μόλις δύο Grand Prix έχουν ολοκληρώσει οι ομάδες τής Formula 1 χωρίς το σύστημα FRIC (Front and Rear Interconnected Suspension) στα μονοθέσιά τους. Η αφαίρεση του συστήματος αυτού είχε κάποια επίδραση στη συμπεριφορά των μονοθεσίων και οι μηχανικοί έπρεπε να μάθουν να επιλέγουν πλέον set-up δίχως αυτό, κάτι που δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται.

Μπορεί οι ομάδες να μην έχουν πληγωθεί σημαντικά από την απώλεια του συστήματος, όμως η Lotus -μαζί με τη Mercedes πρωτοπόρησαν για το σύστημα-, μέσω του Τεχνικού της Διευθυντή, Nick Chester, λέει πως ο ίδιος και οι μηχανικοί του εξακολουθούν να δυσκολεύονται στο να ρυθμίσουν την E22.

Έχουμε σημειώσει κάποια πρόοδο στο να μειώσουμε την ανεπάρκεια από την έλλειψη του συστήματος, αλλά ακόμα πονάμε λίγο. Έχουμε κάποιες μηχανικές αναβαθμίσεις για το Spa, μεταξύ των οποίων βελτιωμένες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, οι οποίες θα πρέπει να βοηθήσουν. Το FRIC ήταν ένα πολύ αναπτυγμένο σύστημα στην E22, έτσι είναι δύσκολο να ανακτήσεις την απόδοση.

Παρόλο που το βρετανικό μονοθέσιο έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα κι έχει σοβαρό πρόβλημα ανταγωνιστικότητας, ο Chester τονίζει ότι δε σταματάν την εξέλιξή του, καθώς υπονοεί ότι οι μικρές αλλαγές στους κανονισμούς για το 2015 επιτρέπουν σε πολλούς τεχνικούς να συνεχίζουν να δουλεύουν στα φετινά μονοθέσια.

Το κλειδί είναι ότι συνεχίζουμε να πιέζουμε για τη βελτίωση της E22 στους επόμενους αγώνες, με κάποιες αρκετά σημαντικές αναβαθμίσεις. Ξέρουμε ότι υπάρχουν μερικές πολύ ευαίσθητες περιοχές στο μονοθέσιο, όπου μπορούμε να έχουμε σημαντικό κέρδος, οπότε θα εστιάσουμε επίσης σ’ αυτές τις περιοχές.

Για το Spa, έχουμε νέα εμπρός και πίσω πτέρυγα. Οι αναβαθμίσεις για την πίσω πτέρυγα, μπορεί να είναι δύσκολες, γιατί χάνεις χρόνο στην καλοκαιρινή διακοπή αλλά πιέζουμε για το Βέλγιο. Έχουμε νέες βελτιώσεις στο αμάξωμα και κάποιες μικρότερες μετατροπές, γύρω από το εμπρός μέρος τού σασί, κάτι που μπορεί να μας δώσει οφέλη στην κάθετη δύναμη.

[Photo Copyrights: LAT Photographic/Lotus F1 Team]