Alonso και Vettel λένε πως ατύχησαν με το safety car

Σχετικά άρθρα

GP SINGAPORE F1/2014

Και οι δυο είναι νικητές στην πίστα της Σιγκαπούρης και χθες είχαν τον πιο ανταγωνιστικό τους αγώνα απέναντι στη Mercedes W05. Όμως, πιστεύουν πως το χρονικό σημείο στο οποίο εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, τους περιόρισε στη στρατηγική. Ο Fernando Alonso της Ferrari τόνισε πως η επιλογή της ομάδας ήταν σωστή, εντοπίζοντας λάθος μόνο στο ότι δεν επιτέθηκε νωρίτερα στις δυο Red Bull.

Γενικά είμαι ικανοποιημένος με αυτό το Σαββατοκύριακο, γιατί ήμασταν ανταγωνιστικοί και σε θέση να παλέψουμε με τους πρωτοπόρους. Μερικές φορές το αυτοκίνητο ασφαλείας μπορεί να βοηθήσει, αλλά πιστεύω πως σήμερα, σε αυτό το μέτωπο, ήμασταν λίγο άτυχοι, γιατί εκείνη τη στιγμή προσπαθούσαμε να σιγουρέψουμε τη δεύτερη θέση και η στρατηγική μας ήταν καλή.

Δεν είχαμε άλλη εναλλακτική, διότι αν είχαμε μείνει έξω, πιθανότατα το pit-stop για τα μαλακά λάστιχα θα μας κόστιζε περισσότερες θέσεις. Στην αρχή σκεφτήκαμε ότι θα ήταν δύσκολο να πάμε μέχρι το τέλος με ένα σετ ελαστικών, έτσι φρόντισα τα ελαστικά για ένα-δυο γύρους μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στη συνέχεια, όταν καταλάβαμε ότι οι Red Bulls δεν είχαν άλλη αλλαγή, με περίπου 12 γύρους για το τέλος, προσπαθήσαμε να επιτεθούμε.

Ακόμα κι αν στο τέλος δεν κατάφερα να περάσω, το γεγονός πως ήμασταν ανταγωνιστικοί μέχρι τον τερματισμό, επιβεβαιώνει πως έχουμε κάνει ένα βήμα προς τα εμπρός. Τώρα, στη Suzuka, σε μια πραγματική πίστα, θα έχουμε μια σαφέστερη εικόνα για το πού βρισκόμαστε.

Παρόμοια άποψη για τη στρατηγική και το safety car είχε και ο Sebastian Vettel, ο οποίος δήλωσε πως η εμφάνιση του Bernd Maylander δεν άφησε και πολλές επιλογές στην ομάδα. Ο Γερμανός είχε τα παλαιότερα ελαστικά στην τριάδα με τους Alonso και Ricciardo, ενώ αντιμετώπισε και θέμα με υπερθέρμανση, καταφέρνοντας τελικά να τερματίσει δεύτερος.

F1 Grand Prix of Singapore - Practice

Είχα μια καλή εκκίνηση και πέρασα τον Daniel και στη συνέχεια είχα μια καλή κούρσα, αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας ήρθε στο χειρότερο σημείο για μας, πραγματικά στο όριο με τα ελαστικά. Προσπαθήσαμε να μείνουμε έξω με το τελευταίο σετ ελαστικών και υπήρχε πίεση από το Daniel, αλλά τα καταφέραμε.

Στο τέλος, δεν υπήρχε λόγος να παλέψω με το Lewis, αφού είχε φρέσκα λάστιχα και εγώ προσπαθούσα να φτάσω στον τερματισμό. Είναι ένας σκληρός, δίωρος αγώνας. Και πάλι καλύψαμε το όριο των δύο ωρών. Είχε αρκετή ζέστη και τα αυτοκίνητα γλιστρούσαν πολύ, γι ‘αυτό έπρεπε να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι.

Σίγουρα, είναι ένας αγώνας που απολαμβάνουμε ως οδηγοί, και ήταν πολύ ωραίο που κατάφερα να βρεθώ στο βάθρο και να δροσιστώ με την παγωμένη σαμπάνια.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari/Getty Images/Red Bull]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...