Jenson Button leaves the pits.

Η εξέλιξη των νέων πολύπλοκων power units και κυρίως το σύστημα ERS, σύμφωνα με τον Jenson Button είναι οι τομείς στους οποίους ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να κάνει τη διαφορά. Με τις πρώτες φήμες για τον turbo κινητήρα της Honda να αναφέρουν προβλήματα στη δύναμη και την κατανάλωση, ο πιο έμπειρος πιλότος του grid (με 261 εκκινήσεις σε GP), θεωρεί την επιλογή οδηγών με παραστάσεις, πολύ σημαντικό στοιχείο κατά την επιστροφή του Ιάπωνα κατασκευαστή.

Θα τους βοηθήσει εάν έχουν έμπειρους οδηγούς στα αυτοκίνητά τους, κυρίως για λόγους εξέλιξης. Υπάρχει μια μονάδα ισχύος, με την οποία θα προσπαθείς συνέχεια να κλείνεις τρύπες με το ERS. Έτσι, χρειάζεσαι την αίσθηση και τις πληροφορίες από τον οδηγό, και η εμπειρία σίγουρα ωφελεί σε αυτό.

Ο Button, πέρα από την εμπειρία, διαθέτει άλλο ένα σημαντικό ατού. Έχει συνεργαστεί στο πρόσφατο παρελθόν με τους Ιάπωνες της Honda, τόσο στην εργοστασιακή ομάδα, όσο και στην BAR, και τονίζει πως για να πετύχει η συνεργασία με τη McLaren, θα πρέπει να υπάρχει κατανόηση ανάμεσα στις διαφορετικές αυτές κουλτούρες.

Τα πράγματα στα οποία μια ομάδα θα μπορούσε να δυσκολευτεί στη συνεργασία με έναν Ιάπωνα κατασκευαστή, εάν δεν δουλέψει πάνω σε αυτά, είναι η ιαπωνική γλώσσα και ο πολιτισμός, αλλά πιστεύω ότι η McLaren το αντιλαμβάνεται αυτό.

Έχουν συνεργαστεί με τη Honda -εδώ και πολύ καιρό- και δεν βλέπω ζητήματα, εφόσον περνούν αρκετό χρόνο δουλεύοντας στενά με τη Honda.

Δεν εννοώ μόνο τους μηχανικούς ή τους αεροδυναμιστές. Οι μηχανικοί πρέπει να περνούν κομμάτι από το χρόνο τους προσπαθώντας να κατανοήσουν την ιαπωνική κουλτούρα, καθώς και τον τρόπο εργασίας. Όλοι το γνωρίζουν αυτό και το κάνουν αυτό, επομένως, πιστεύω πως θα είναι μια καλή συνεργασία και θα υπάρχει κατανόηση από την πρώτη στιγμή.

[Photo Copyrights: McLaren/LAT Photographic]