Citroen C4 Cactus AIRFLOW 2L Concept (1)

Η Citroen στο Παρίσι παρουσίασε το C4 Cactus AIRFLOW 2L Concept. Το πρωτότυπο C4 Cactus έχει μέση κατανάλωση μόλις 2 λίτρα/100 χλμ, και διαθέτει μπροστά προφυλακτήρα με τρεις εισαγωγές αέρα, οι οποίες ανοίγουν και κλείνουν αυτόματα, για την ψύξη του κινητήρα, αλλά και τη βελτίωση της αεροδυναμικής. Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει μεγάλη πίσω αεροτομή, ζάντες 19″ με ενεργά αεροδυναμική στοιχεία και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι πλαϊνοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες στη προσπάθεια βελτίωσης της αεροδυναμικής, η οποία είναι κατά 20% καλύτερη σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής.


Citroen C4 Cactus AIRFLOW 2L Concept (15)

Το βάρος του έχει μειωθεί κατά 100 κιλά, λόγω της χρήσης αλουμινίου, σύνθετων υλικών και χάλυβα υψηλής αντοχής, με το αυτοκίνητο να παίρνει κίνηση από το Hybrid Air υβριδικό σύστημα που φορά και το Peugeot 208 HYbrid Air 2L Concept. Αυτό αποτελείται από έναν 1.200αρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα, ένα σύστημα πεπιεσμένου αέρα, έναν υδραυλικού μοτέρ και έναν αυτόματου επικυκλικού κιβωτίου. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ανακοίνωσε η PSA εκτός του ότι ο κινητήρας έχει τρεις τρόπους λειτουργίας, μόνο χρήση βενζίνης, μόνο χρήση αέρα και κοινή χρήση και των δύο. Όταν το αυτοκίνητο κινείται μέσα στη πόλη, στη λειτουργία Air mode, το 208 έχει μηδενικές εκπομπές CO2 και μηδενική κατανάλωση βενζίνης.

Η Citroen δηλώνει πως η δεξαμενή συμπιεσμένου αέρα μπορεί να γεμίσει είτε όταν ο οδηγός κινείται με αργές ταχύτητες, είτε με την χρήση της ενέργειας που αναπτύσσει ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας. Ανεξαρτήτου μεθόδου, η δεξαμενή φτάνει στη μέγιστη πίεσή της σε μόλις 10 δευτερόλεπτα.