2015-hyundai-i20

Η Hyundai παρουσίασε το νέο i20 στο Παρίσι πριν από 2 εβδομάδες και ήδη έχει ξεκινήσει τη παραγωγή του στο εργοστάσιό της στη Τουρκία, έτσι ώστε το μοντέλο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία τον επόμενο μήνα.

Η νέα γενιά του i20 ο υιοθετεί την Fluidic Sculpture 2.0 σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας με τον σχεδιασμό του να κρίνεται σχετικά συντηρητικός αλλά σίγουρα συμπαθής. Το Κορεάτικο μικρό, έχει εξάγωνη μάσκα, μεγάλα φωτιστικά σώματα, “αιωρούμενη” οροφή –χάρη στη μαύρη πίσω κολόνα- ενώ το πίσω μέρος, αποτελεί εξέλιξη του σχήματος που είδαμε στο μεγαλύτερο i30.

Το νέο i20 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, φτάνοντας τα 4.035 χιλιοστά σε μήκος ενώ το μεταξόνιο –επίσης μεγαλύτερο από το προηγούμενο- αγγίζει τα 2.570 χιλιοστά. Αυτό σημαίνει πως οι χώροι για τους επιβάτες έχουν μεγαλώσει ενώ την ίδια τάση σημειώνει και ο χώρος αποσκευών που έχει χωρητικότητα 320 λίτρων.

Το εσωτερικό είναι μεγαλύτερο από πριν και σαφώς πιο ποιοτικό ενώ η Hyundai δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 4 χρώματα. Ο standard εξοπλισμός θα είναι πλήρης και στις πλούσιες εκδόσεις, το i20 θα εξοπλίζεται με LED πίσω φώτα, κάμερα οπισθοπορείας και πανοραμική ηλιοροφή.

Μηχανικά, θα είναι διαθέσιμο με πέντε κινητήρες -3 βενζίνης και 2 πετρελαίου- που φυσικά πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων αποτελείται από έναν 1.250 κ.εκ. με απόδοση 75 ίππων και 122 Nm ροπής ή 86 ίππων και 122 Nm ροπής και έναν 1.400 κ.εκ. με 100 ίππους και 134 Nm ροπής. Όσον αφορά τους diesels, θα υπάρχει ο 1.1 λίτρου turbodiesel, απόδοσης 75 ίππων και 180 Nm ροπής και ο 1400άρης με τα 90 άλογα και τα 240 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με αυτόματο ενώ μέσα στο 2015, περιμένουμε και την παρουσίαση της “καυτής” N Performance έκδοσης. Από το 2015 το μοντέλο θα εξοπλίζεται και με τον 1.000αρη τρικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 120 ίππων με 172 Nm ροπής.