Model S3

Όχι, δεν είναι ακριβώς αυτό που νομίζεις ή που σε οδήγησε να νομίζεις ο τίτλος –για να είμαι ειλικρινής-. Οι άνθρωποι που ήδη έχουν στην κατοχή τους ένα Tesla Model S δεν είναι δυσαρεστημένοι με ότι περιελάμβανε η ανανέωση του μοντέλου. Κάθε άλλο. Το πρόβλημα τους έγκειται στο γεγονός ότι –κυρίως αυτοί που αγόρασαν πρόσφατα ένα Model S- θα ήθελαν πολύ να είχαν κάποιου είδους ενημέρωση για τις αλλαγές ή/και προσθήκες που ετοίμαζε η Tesla. Τι εννοώ;

Πρόσφατα, η Αμερικανική εταιρία παρουσίασε την τετρακίνητη έκδοση του ηλεκτρικού sedan της καθώς και το σύστημα “αυτόματου πιλότου” που στην ουσία είναι αυτό που άλλοι κατασκευαστές ονομάζουν “adaptive cruise control” – ένα σύστημα που βλέπει τον δρόμο με κάμερες και ταυτόχρονα σκανάρει τον χώρο για εμπόδια. Όταν όμως ο Richard Wolpert παρήγγειλε το δικό του Model S τον Μάρτιο που μας πέρασε, ρώτησε τον πωλητή αν θα το προσεχές μέλλον του μοντέλου περιελάμβανε την προσθήκη ενός adaptive cruise control συστήματος. Αν ναι, ήταν διατεθειμένος να περιμένει. Ο πωλητής του απάντησε “όχι” και όταν η Tesla το παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα, ο Wolpert εκνευρίστηκε.

Τώρα, πάνω από 700 άτομα έχουνε υπογράψει μία petition για τοποθέτηση του AutoPilot σε παλαιότερα μοντέλα… κάτι που η ίδια η Tesla λέει πως δεν γίνεται. Είναι δικαιολογημένος όμως ο εκνευρισμός του Wolpert και των 700+ ατόμων που έχουν υπογράψει αυτή την “αίτηση”; Είναι υποχρεωμένη η εταιρία να ανακοινώνει την παρουσίαση ενός facelift ή την προσθήκη ενός σημαντικού εξοπλισμού στην ήδη υπάρχουσα γκάμα μήνες πριν το λανσάρισμα τους στην αγορά; Αν το έκανε, οι πελάτες θα περίμεναν και οι πωλήσεις θα έπεφταν. Οπότε ποιο είναι το κίνητρο για την εταιρία; Επίσης, δεν είναι πιθανό για τον πωλητή να μην ήταν ενημερωμένος για οτιδήποτε γίνεται εντός της εταιρίας; Μερικές φορές ούτε οι μέτοχοι είναι πλήρως ενημερωμένοι… γιατί να είναι ο πωλητής; Τι λες; Έχει δίκιο ο Wolpert;