F1 Grand Prix of Japan - Practice

Τα φετινά μονοθέσια έχουν πιο αργά σε σχέση με το παρελθόν και κατ’ επέκταση έχουν λιγότερες σωματικές απαιτήσεις από τους πιλότους. Όμως, εκείνοι τονίζουν πως σε επίπεδο μυαλού, είναι πιο δύσκολα από ποτέ, αφού μέσα στο κόκπιτ έχουν να ασχοληθούν με αρκετά πράγματα πέρα από την οδήγηση. Μάλιστα, αρκετοί από αυτούς συνεργάζονται με ειδικούς προπονητές, ώστε να μπορέσουν να βελτιώσουν τη διανοητική τους ικανότητα.

Το νέο αστέρι της Red Bull, Max Verstappen, που θα γίνει του χρόνου ο νεότερος πιλότος στην ιστορία της Formula 1, δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για αυτή την πτυχή, πολύ απλά επειδή θεωρεί πως είναι μ@λ@κίες!

Δεν έχω κανένα πρόβλημα (με τη διανοητική δύναμη)! Είμαι πολύ χαλαρός και δεν θέλω να σκέφτομαι το ψυχολογικό στρες, ή πόσο δυνατός είμαι διανοητικά, επειδή, για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι είναι μια μ@λ@κία.

Η αυτοπεποίθηση του Ολλανδού είναι μεγάλη και πηγάζει από το πόσο γρήγορα κατάφερε να εξοικειωθεί στη μετάβαση από τα καρτ στη F3.

Πριν μπεις στο αυτοκίνητο δεν ξέρεις τι να περιμένεις. Αλλά, μόλις έκανα μερικούς γύρους (στο αυτοκίνητο της F3), άρχισα να αισθάνομαι άνετα. Αρχίζεις να αισθάνεσαι κάπως τα όρια. Είναι εντελώς διαφορετικό από τα kart. Θέλω να πω, το πεντάλ φρένων, η εφαρμογή του γκαζιού, πώς κάθεσαι στο αυτοκίνητο, το τι βλέπεις. Αυτή ήταν η κύρια διαφορά πραγματικά. Αλλά από την αρχή ήμασταν αρκετά γρήγοροι, οπότε προσαρμόστηκα αρκετά καλά.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο διεξήχθη και ο τελευταίος αγώνας στο πρωτάθλημα FIA European Formula 3, με τον Esteban Ocon παίρνει τον τίτλο και το τεστ για τη Lotus, και τον Verstappen να χάνει τη δεύτερη θέση από το Βρετανό Tom Blomqvist, παρότι είχε περισσότερες νίκες κι από τους δυο.

[Photo Copyrights: Getty Images]