sm2015-Lexus-RC-F-0191

Ναι, αυτό είναι λίγο ντροπιαστικό… Η Toyota είχε προγραμματίσει μία press day για τους Ιάπωνες δημοσιογράφους στη Yokohama. Κατά τη διάρκεια της press day, εκπρόσωποι του τύπου θα είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το Lexus RC Coupe αλλά και το “καυτό” RC F. Όμως η press day ακυρώθηκε… ο λόγος; Έλλειψη ενδιαφέροντος από πλευράς δημοσιογράφων που οδήγησε σε ανεπαρκή συμμετοχή. Ντροπιαστικό για την φίρμα, αλλά πολύ περισσότερο για τους Ιάπωνες δημοσιογράφους!


Όπως αναφέρει το Autonews –που για την ιστορία είχε ενημερώσει πως θα παρευρεθεί-, η press day της Lexus για το RC δεν είχε το ενδιαφέρον του διήμερου στην εξοχή της Ιαπωνίας που είχε γίνει για το GS ή αυτό της βουνίσιας διαδρομής στο Fuji που είχε γίνει για το GT86 αλλά αυτό δεν είναι λόγος για να σνομπάρεις την παρουσίαση ενός μοντέλου; Γερμανός δημοσιογράφος, δήλωσε:

Γιατί να πάω έως τη Yokohoma για να οδηγήσω ένα sports car σαν το RC και να καθίσω στο μποτιλιάρισμα;

Αν [η Lexus] είναι μάρκα πολυτελείας, πρέπει να προβάλει μία συγκεκριμένη εικόνα… ακόμα και στους δημοσιογράφους.

Οριακά προκλητικές δηλώσεις που δείχνουν όμως μία τάση στην Ιαπωνία: την αποστασιοποίηση του Ιαπωνικού κοινού και ειδικότερα της νεολαίας όσον αφορά στα νέα μοντέλα. Δείχνει επίσης και τη νοοτροπία ορισμένων δημοσιογράφων που όντας “κακομαθημένοι” από παρουσιάσεις άλλων εταιριών –βλ. Mercedes και BMW στην περίπτωση του Γερμανού δημοσιογράφου-, τους κακοφαίνεται μία απλή press day χωρίς λούσα και χλιδή. Το θέμα είναι το πώς διαχειρίζεται αυτή την κατάσταση μία εταιρία σαν την Toyota. “Υποκείπτει” στις παιδιάστικες πιέσεις των δημοσιογράφων διοργανώνοντας press days-υπερπαραγωγές ή τους “τιμωρεί” όπως αυτή νομίζει πως πρέπει;

Ανανέωση: Εκπρόσωπος της Toyota μέσω Twitter δήλωσε πως μόνο η μισή τελευταία ημέρα ακυρώθηκε, στην οποία θα συμμετείχαν μερικά ξένα μέσα ενημέρωσης.