Chevrolet Corvette Valet Mode

Όπως ακριβώς κάνει η Ford, με την τελευταία γενιά Mustang, έτσι και η Chevrolet θέλει να κάνει την Corvette Stingray όσο το δυνατόν γίνεται πιο παγκοσμιοποιημένο αυτοκίνητο. Ως αποτέλεσμα, το muscle car θα είναι διαθέσιμο σε αγορές που οι προηγούμενες γενιές δεν είχαν εμπορική καριέρα, με την στρατηγική αυτή συνήθως να αποδεικνύεται ιδιαίτερα επιτυχημένη.


Ωστόσο, τα κατά χώρα νομικά πλαίσια μπορούν να φέρουν δυσκολίες στην εισαγωγή του αυτοκινήτου, με την Νότια Κορέα να μην επιτρέπει την κυκλοφορία της Corvette Stingray, λόγω των αυστηρών κανονισμών θορύβου για τον κινητήρα, που ισχύουν στη χώρα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Chevrolet Κορέας, Sergio Rocha, μιλώντας σε μια τοπική εκδήλωση δοκιμών για τα νέα μοντέλα της Chevrolet στη Νότια Κορέα, δήλωσε χαρακτηριστικά:

Η κυκλοφορία της έβδομης γενιάς της Corvette καθυστερεί επ’αόριστον λόγω κανονισμού της Κορέας σχετικά με το θόρυβο των αυτοκινήτων. Παρά το γεγονός ότι αυτές οι ρυθμιστικές στάσεις μπορεί να ωφελούν τον κλάδο βραχυπρόθεσμα, αναρωτιέμαι αν αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να είναι σε ισχύ για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ο Rocha επιβεβαίωσε επίσης ότι μόλις 12 Corvette εισάγονται στη Νότια Κορέα σε ετήσια βάση, και ακόμη και για την C7 το νούμερο αυτό πιθανόν να παραμείνει το ίδιο. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά απίθανο ότι η Chevrolet θα πειστεί να εισάγει το τελευταίο της μοντέλο.