Caterham F1 Team

Η συμμετοχή τής Caterham στο τελευταίο Grand Prix της φετινής σεζόν δε σημαίνει ότι θα σταματήσουν τα άσχημα νέα για την μαλαισιανή ομάδα και φυσικά για όσους εργάζονται σε αυτή. Ο Finbarr O’Connell, εκπρόσωπος της Smith & Williamson, εταιρεία που διαχειρίζεται πλέον την Caterham, μπορούμε ουσιαστικά να πούμε ότι έχει μετατραπεί σε επί κεφαλής της ομάδας και τώρα κάνει ακόμα μία δήλωση.


Σύμφωνα με τον O’Connell, λοιπόν, η Caterham θ’ απολύσει 230 υπαλλήλους της, ωστόσο ο ίδιος επισημαίνει ότι αυτό ήταν αίτημα του προσωπικού και μόλις 17 από τα 230 άτομα είναι αρνητικά στην απόλυσή τους, αλλά ξεκαθαρίζει πως αυτό δεν επηρεάζει τη συμμετοχή στον αγώνα του Abu Dhabi.

Στο Yas Marina Circuit θα βρεθούν 40 άτομα της ομάδας, ενώ όλα τα έξοδα θα καλυφθούν από τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής (λίγο πάνω από €2.400.000), με τον O’Connell να λέει πως συνεχίζονται οι επαφές με υποψήφιους αγοραστές.

Πηγαίνουμε στο Abu Dhabi, για ν’ αγωνιστούμε και να μιλήσουμε στους πιθανούς αγοραστές, μέσα από συναντήσεις. Το δεύτερο κομμάτι είναι ότι οι αιτήσεις είναι έτοιμες και λειτουργούν. Ένα καλύτερο αποτέλεσμα θα μπορούσε να δώσει στο προσωπικό καθυστερούμενα χρήματα και, αν κάποιος αγοράσει την ομάδα, τότε θα πληρωθούν ξανά. Μιλήσαμε με το προσωπικό και συμφωνήσαμε πως, αν δεν πουληθεί η ομάδα μέχρι τις 14 Νοεμβρίου, τότε θα απολυθούν.

Roberto Merhi

Όσο για τους οδηγούς, μετά από την πρόταση που απέρριψε ο Andre Lotterer, διαβάζουμε ακόμα ένα όνομα για τον τελευταίο αγώνα. Αυτός είναι ο Roberto Merhi, ο οποίος έχει αγωνιστεί σε τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμαστικών της Παρασκευής με την Caterham.

Σύμφωνα με τον πατέρα τού Ισπανού, ο 23χρονος έχει συμφωνήσει με την ομάδα, ώστε να οδηγήσει για λογαριασμό της στο Abu Dhabi και δεν περιμένει ν’ αλλάξει κάτι στη συμφωνία αυτή.

Έχω ακούσει ιστορίες ότι ο Finbarr O’Connell έχει έρθει σ’ επαφή με πολλά άτομα ή πολλά άτομα έχουν έρθει σ’ επαφή μαζί του. Θα πρέπει να ξέρουν τι θα γίνει, επειδή έχουμε ένα συμβόλαιο που λέει ότι, αν κάποιος από τους κύριους οδηγούς δεν μπορεί να τρέξει, ο Roberto θα πάρει τη θέση του.

Είναι σε κατάσταση πτώχευσης, αλλά η πτώχευση δε σημαίνει ότι τα πράγματα πρέπει ν’ αλλάξουν. Αυτό δεν αλλάζει τις δραστηριότητες ή τουλάχιστον δε θα πρέπει να αλλάζει. Αν υπάρχει ένα συμβόλαιο, θα πρέπει να το υπακούσεις, και ίσως να δεσμεύονται από αυτό. Η ομάδα λέει ότι θ’ αγωνιστούν. Έχω ακούσει μερικά αστεία νέα γι’ αυτό.

Νομίζω ότι η Monza έκανε καλό στον Roberto. Όλοι ήξεραν ότι δεν είχε οδηγήσει ποτέ ξανά μονοθέσιο Formula 1 ή με αυτά τα ελαστικά και ήταν ταχύτερος από τον Ericsson. Το ίδιο και στο Sochi που ήταν μια νέα πίστα για όλους.