Virtual-Safety-Car

Από τις ελεύθερες δοκιμές στο Austin δοκιμάζεται το νέο μέτρο από την Παγκόσμια Ομοσπονδία ώστε να δούμε ξανά ό,τι συνέβη με τον Jules Bianchi στην Ιαπωνία. Το συγκεκριμένο μέτρο σίγουρα δεν έχει γίνει αρεστό στους οπαδούς τού αθλήματος, ωστόσο η FIA μάς έχει δείξει το μηδενικό της ενδιαφέρον για τη γνώμη μας.

Εκτός από τους οπαδούς, όμως, υπάρχουν και οδηγοί που ήταν αρνητικοί στο μέτρο αυτό, όπως ο Romain Grosjean, ενώ οι Sebastian Vettel και Jenson Button ζητούν περαιτέρω βελτίωση. Στη Βραζιλία, υπήρξε ένα βελτιωμένο σύστημα, αλλά ένας εκπρόσωπος της FIA επισημαίνει πως χρειάζεται να γίνει ακόμα περισσότερη δουλειά μέχρι να το δούμε να εφαρμόζεται στους αγώνες.

Δεν είμαστε τόσο σίγουροι ακόμα. Οι δοκιμές ήταν πολύ θετικές, αλλά χρειάζεται ακόμα περισσότερη ανάπτυξη. (Στη Βραζιλία) Οι οδηγοί έπρεπε να είναι “θετικοί” σ’ έναν γύρο αναφοράς μεταξύ των φωτεινών επιγραφών και μέχρι να τελειώσει η περίοδος για το “εικονικό” αυτοκίνητο ασφαλείας και είχαν μια αντίστροφη μέτρηση 10 δευτερολέπτων. Όλα φάνηκαν να λειτουργούν αρκετά καλά.

Αμφιβάλλουμε πολύ αν το “εικονικό” αυτοκίνητο ασφαλείας πάρει τη θέση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Υπάρχουν φορές που η πίστα χρειάζεται διαφορετική ταχύτητα ή πρέπει να υπάρξουν διαφορετικές διαδρομές. Μόνο το αυτοκίνητο ασφαλείας μπορεί να το κάνει αυτό.