audi-ramps-up-a3-e-tron-plug-in-hybrid-production-in-ingolstadt_2

Η Audi ανακοίνωσε σήμερα ότι η πλήρης κλίμακας παραγωγή του νέου A3 e-tron είναι σε εξέλιξη στο εργοστάσιό της εταιρίας στο Ingolstadt.


Εκτός από το νέο μοναδικό μηχανικό σύνολο, το plug-in υβριδικό μοντέλο διαθέτει ένα διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένο σημείο φόρτισης και ένα νέο ταχύμετρο, χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από την υπόλοιπη οικογένεια Α3, ωστόσο η συναρμολόγηση του μοντέλου πραγματοποιείται στην ίδια γραμμή με το κανονικό A3.

Ο Δρ Hubert Waltl, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Διαχείρισης Παραγωγής της Audi δήλωσε χαρακτηριστικά:

Ξεκινήσαμε τη μαζική παραγωγή του Audi A3 Sportback e-tron το καλοκαίρι. Οι περισσότερες από τις εργασίες συναρμολόγησης έχουν ενσωματωθεί στη γραμμή του Α3 και δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει ξεχωριστό κατασκευής. Αυτό αποδεικνύει την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα της γραμμής παραγωγής και των εργαζομένων μας.

audi-ramps-up-a3-e-tron-plug-in-hybrid-production-in-ingolstadt_3

Ο Peter Kössler, επικεφαλής της εργοστάσιο στο Ingolstadt, δήλωσε με τη σειρά του:

Δουλεύοντας με συστήματα υψηλής τάσης στη σειρά παραγωγής ήταν μια νέα πρόκληση για εμάς, αλλά τα καταφέραμε καλά. Σε όλα τα στάδια της συναρμολόγησης, μπορούμε να επιτύχουμε τα μέγιστα επίπεδα ασφάλειας για τους εργαζομένους μας και την ποιότητα για τους πελάτες μας.

Το Α3 e-tron είναι πολύ ακριβό για το μέγεθος του καθώς στη Γερμανία ξεκινάει από €37.900, και ένα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Διαχείρισης Παραγωγής εξήγησε:

Πρώτα απ ‘όλα αυξήσαμε την μοντέλου σε περίπου 30 αυτοκίνητα την ημέρα τον Σεπτέμβριο. Το μέγιστο της δυνατότητας μας είναι περίπου 50 μονάδες κάθε μέρα τώρα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, κρατάμε πρόσθετη χωρητικότητα διαθέσιμη.

audi-ramps-up-a3-e-tron-plug-in-hybrid-production-in-ingolstadt_1

Το Audi A3 e-tron διαθέτει έναν κινητήρα 1.4 TFSI απόδοσης 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 75 kW (102 ίππων). Συνδυάζονται με ένα 6-ταχυστο S-Tronic κιβώτιο που μεταφέρει τη κίνηση στους μπροστά τροχούς. Συνολικά αποδίδει 204 άλογα με 350 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 222 χλμ/ώρα.

Audi bei der Volkswagen Group Night - IAA Frankfurt 2013

Το πεντάπορτο A3 έχει μέση κατανάλωση μόλις 1,5 λίτρων/100 χλμ, εκπέμποντας 35 γρ/χλμ. Μπορεί να κινηθεί για 50 χλμ, έχοντας τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα, αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα του. Επίσης μπορεί να κινηθεί είτε μόνο τον TFSI κινητήρα είτε και με τους δύο ταυτόχρονα.

Δελτίο Τύπου

On the line and on time: Production of the Audi A3 Sportback e-tron

  • First plug-in hybrid model drives off the assembly line in Ingolstadt
  • Assembly processes integrated into the A3 line
  • Maximum safety for employees, top quality for customers

Production of the Audi A3 Sportback e-tron: Assembly – On the engine and component assembly line, the electric motor and transmission are fitted to the engine.

Approximately 50 cars every day, with the same timing and on the same assembly line as the other models: Audi is now ramping up production of the Audi A3 Sportback e-tron*. The premium manufacturer is producing its first plug-in hybrid model at the brand’s main plant in Ingolstadt.

“We started series production of the Audi A3 Sportback e‑tron in the summer,” said Dr. Hubert Waltl, Board of Management Member for Production at AUDI AG. “Most of the assembly work is integrated into the A3 line; no separate manufacturing is necessary. That demonstrates the flexibility and efficiency of our production planners and employees.”

With the Audi A3 Sportback e‑tron, Audi is launching the mobility of the future. The compact five‑door combines a 1.4 TFSI combustion engine with a 75 kW electric motor, resulting in a total system output of 150 kW (204 horsepower). Despite the sporty driving performance, fuel consumption in the NEDC is just 1.5 liters per 100 kilometers (35 grams of CO2 per kilometer). The A3 Sportback e‑tron can travel up to 50 kilometers in purely electric mode and up to 890 kilometers more with the gasoline engine.

“We first of all ramped up production of the A3 Sportback e‑tron to about 30 cars a day in September,” explained Board of Management member for Production Waltl. “Our peak is approximately 50 units each day now. In any case, we are keeping additional capacity available.”

Peter Kössler, head of the Ingolstadt plant, stated: “Working with high‑voltage systems in series production was a new challenge for us, but we mastered it well. At all stages of assembly, we achieve maximum levels of safety for our employees and quality for our customers.”

Safety is given top priority during the entire assembly process. All the employees who come into contact with the A3 Sportback e‑tron have received technical safety instructions for the new technology; some employee who are directly involved are qualified as specialist electricians for automotive technology.

*Fuel consumption of the models named above:

Audi A3 Sportback e-tron: Combined fuel consumption in l/100 km: 1.7 – 1.5; Combined electricity consumption in kWh/100 km: 12.4 – 11.4; Combined CO2 emissions in g/km: 39 – 35

Audi A3 Sportback e-tron 16″: Combined fuel consumption in l/100 km: 1.5; Combined electricity consumption in kWh/100 km: 11.4; Combined CO2 emissions in g/km: 35