toyota-mirai-to-cost-under-45000-with-incentives-in-the-us-89002-7

Μπορεί η VW και οι περισσότεροι υπόλοιποι κατασκευαστές να πιστεύουν πως τα αυτοκίνητα υδρογόνου θα είναι δημοφιλή μόνο στην Ιαπωνία, ειδικοί στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι αισιόδοξοι μέσα στην επόμενη δεκαετία η υδρογονοκίνηση θα είναι πιο βιώσιμη εμπορικά.


toyota-mirai-laas-005-2040.0.0

Αυτό υποστηρίζει ο Wolf-Henning Scheider, υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας Robert Bosch, καθώς πιστεύει ότι η τεχνολογία κυψελών υδρογόνου θα θα γίνει αρκετά φθηνότερη για την μάζα και κερδοφόρα για τις εταιρίες μέχρι το 2025. Σε πρόσφατο συνέδριο στο Βερολίνο ο Scheider δήλωσε:

Δεν είναι εκτός αγώνα. Πρόκειται για μια βιώσιμη εναλλακτική λύση για τις άλλες τεχνολογίες οχημάτων μηδενικών ρύπων

2016-toyota-mirai-rear-side-view

Το παράδοξο είναι ότι τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου δεν είναι πολύ δημοφιλής ακόμα, παρά του ότι προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο χρόνο ανεφοδιασμού από τα κατεξοχήν ηλεκτρικά, εξαιτίας κυρίως του απαγορευτικού κόστους ανάπτυξης. Αυτό μπορεί να αλλάξει στα επόμενα χρόνια, καθώς η παραγωγή κυψελών καυσίμου θα γίνει πιο τυποποιημένη και το κόστος μειωθεί χάρη σε μεγαλύτερες οικονομίες κλίμακας. Ο Scheider θεωρεί ότι μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου θα τα κάνουν μια βιώσιμη εναλλακτική λύση των ηλεκτρικών, παρά το γεγονός ότι θα κοστίζουν σχεδόν το διπλάσιο για να παραχθούν 2025.

toyota-mirai-3

Μέχρι στιγμής, μόνο η Honda με το FCX Clarity και η Toyota με το Mirai έχουν δείξει έμπρακτα ότι στηρίζουν το υδρογόνο ως μελλοντικό καύσιμο, ενώ και οι Daimler, Hyundai, Nissan, Ford και GM έχουν αναπτύξει οχήματα με κυψέλες υδρογόνου.