cqfciouuaaiwysg

Δεν αποτελεί μυστικό το γεγονός ότι η Toyota έχει επενδύσει στην tυδρογονοκίνηση. Η αρχή έγινε με το Mirai, αλλά η Ιαπωνική εταιρία μάλλον δεν σκοπεύει να σταματήσει εκεί, αφού απ’ ότι φαίνεται, έχει μεγάλα πλάνα για την τεχνολογία.

Οι κυψέλες καυσίμου θα μπορούσαν δυνητικά να σου δώσουν την αυτονομία που θέλεις, την ισχύ που θέλεις αλλά θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σε λεωφορεία. Θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σε φορτηγά. Μπορείς να τα βάλεις σε βανάκια.

Δήλωσε ο Brian Williams της Toyota, συνοψίζοντας την σκέψη του στην εξής πρόταση:

Οι κυψέλες καυσίμου έχουν πολλές εφαρμογές, ιδίως ενώ η τεχνολογία εξελίσσεται.

Φυσικά, υπάρχει –και θα υπάρχει για αρκετό καιρό ακόμα– το πρόβλημα του ανεφοδιασμού. Με το ζόρι θα μπορούσε να πει κανείς ότι υπάρχει επαρκής αριθμός φορτιστών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κι αυτά κυκλοφορούν σε σαφώς μεγαλύτερα νούμερα και περισσότερο καιρό. Αυτή τη στιγμή, σε ολόκληρη την πολιτεία της California, υπάρχουν περίπου 12 σταθμοί ανεφοδιασμού για υδρογόνο! Σίγουρα τα επόμενα χρόνια θα κατασκευαστούν περισσότεροι, αλλά μέχρι τότε; Μέχρι τότε, ας μείνουμε με τα πλάνα της Toyota γιατί δίνουν μία διαφορετική και ενδιαφέρουσα διάσταση στο θέμα υδρογονοκίνηση.

  • MIchael K

    Το υδρογόνο είναι σε θέση να προσφέρει πάρα πολλά στην αυτοκίνηση. Τα συμφέροντα όμως που κρύβονται πίσω από τη λάμψη των αυτοκινητοβιομηχανιων είναι απίστευτα μεγάλα.

  • anagnwsths

    Δεν αφήνουν τις μ@λακίες εκεί στο Τζαπάν να βγάλουν κανα αμάξι της προκοπής? Δεν έχουν πάρει είδηση οτι στην Ευρώπη τους αγοράζουν μόνο εταιρείες leasing ?

  • SAMURAI-66

    Τα πρωτα βηματα τα εχει κανει η toyota ηδη στην ιαπωνια με την θυγατρικη της κατασκευαστρια φορτηγων hino motors.
    ……….http://www.hino.com.au/news/hino-helps-develop-fuel-cell-bus/
    ……….https://youtu.be/HGJmFdjd_TA