20-Year-Pursuit-of-Toyota-Finally-Bears-Fruit-With-the-2016-Toyota-Mirai-11

Είναι λογικό άλλωστε. Μία εταιρία μαζικής παραγωγής οχημάτων δεν εξελίσσει μία τεχνολογία για να την χρησιμοποιήσει σε ένα μόνο όχημα. Για έχει αξία μία επένδυση σαν αυτή των υδρογονοκίνητων οχημάτων, δεν μπορεί να περιοριστεί σε ένα μοντέλο. Αυτό είπε επί της ουσίας ο επικεφαλής μηχανικός για το Toyota Mirai, Yoshikazu Tanaka.


Μιλώντας σε Αγγλικό μέσο, δήλωσε ότι θα ήθελε να δει το υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο της Toyota να “αναπαράγεται” και να δημιουργήσει μία ολόκληρη οικογένεια. Αυτό δεν θα γίνει άμεσα όμως. Ο Tanaka-san είπε ότι θα περάσουν 10-20 χρόνια μέχρι να υδρογονοκίνητα να φτάσουν στο επίπεδο που είναι τα υβριδικά σήμερα αλλά αυτά είναι χρόνια στα οποία θα σημειωθούν άλματα στην τεχνολογία. Χαρακτηριστικά, ανέφερε ότι μία κυψέλη που ζύγιζε 108 κιλά και απέδιδε 125 άλογα το 2008, ζυγίζει μόλις 56 κιλά και παράγει 155 άλογα τώρα! Δεν την λες και αμελητέα αυτή την πρόοδο. Επισήμανε όμως ότι το πρόβλημα αυτή τη στιγμή, είναι η απόκτηση “καθαρού” υδρογόνου αφού η παρούσα τεχνολογία/υποδομή απαιτεί την καύση υδρογονανθράκων. Το θέμα δεν είναι η απελευθέρωση υδρογόνου από ανανεώσιμα αλλά το πώς να το κάνουμε οικονομικά, δήλωσε.

Εν τω μεταξύ, η Toyota ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες για το Mirai έχουν ξεπεράσει τις 1.900 και φυσικά, την προγραμματισμένη αρχική παραγωγή του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι δύο μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου, υπάρχει ήδη λίστα αναμονής η οποία μεγαλώνει με ταχείς ρυθμούς. Ωστόσο, οι πρώτες παραδόσεις στις Η.Π.Α. θα γίνουν εντός του μήνα.

Στις σχετικές ειδήσεις, όπως ανακοινώθηκε το Mirai πήρε το βραβείο της καλύτερης καινοτομίας της περασμένης δεκαετίας, από το Κέντρο Διοίκησης Αυτοκινητοβιομηχανίας της Γερμανίας.

Δελτίο Τύπου

Watch the Mirai Fly

October 01, 2015

While the Toyota Mirai cannot literally fly, it is flying off the virtual shelf!

Nearly 1,900 people have raised their hand for a Toyota Mirai, exceeding the expected initial production run of the hydrogen fuel cell electric vehicle.  The Mirai order request portal, which went live just two months ago, is now directing customers to a wait list, as production catches up to this high demand.

Toyota anticipates an allotment of nearly 1,000 model year 2016 Mirai in the U.S.  The existing order requests are being reviewed, and Toyota will begin placing the first trailblazing customers in the Mirai driver’s seat this month.

In January 2015, Toyota announced a Mirai global production capacity increase in an effort to satisfy overwhelming demand in all markets.  Potential Mirai customers can still request the car of the future at www.toyota.com/mirai.  A wait list will be created for the next Mirai allotment and potential customers contacted when production is available.

Toyota Mirai: η καινοτομία της δεκαετίας

  • Το Κέντρο Διοίκησης Αυτοκινητοβιομηχανίας της Γερμανίας επιλέγει τις 100 πιο ριζοσπαστικές καινοτομίες από το χώρο της αυτοκίνησης
  • Η σύγκριση 8.000 και πλέον καινοτομιών της βιομηχανίας αυτοκινήτου την τελευταία δεκαετία ανέδειξε το όχημα κυψελών καυσίμου στην κορυφή της κατάταξης
  • Το Toyota Prius Plug-in Hybrid που λανσαρίστηκε το 2012 βρέθηκε στην τρίτη θέση

Κολωνία  -1η Οκτωβρίου, 2015-  Το Toyota Mirai είναι η καλύτερη καινοτομία της περασμένης δεκαετίας: το όχημα κυψελών καυσίμου επικράτησε στην κορυφή της κατάταξης του Κέντρου Διοίκησης της Αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία (CAM) με τις 100 σημαντικότερες καινοτομίες μηχανολογίας αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο.

Καθώς οι πρώτοι Ευρωπαίοι πελάτες παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους τις προσεχείς εβδομάδες σε Γερμανία, Δανία και Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το υδρογονοκίνητο sedan μηδενικών ρύπων προαναγγέλει μία νέα εποχή στο χώρο του αυτοκινήτου, διαφορετική από όπως την ξέραμε μέχρι τώρα.

Για να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα, η ομάδα CAM, που εδρεύει στο Bergisch Gladbach με επικεφαλής τον Καθηγητή Dr. Stefan Bratzel, εξέτασε διεξοδικά 8.000 νέες καινοτομίες από το 2005 έως το 2015. Αυτές αξιολογήθηκαν ως προς τη συνάφειά τους με την  αγορά και τη βιομηχανία καθώς και για το επίπεδο καινοτομίας τους.

Νικητής αναδείχτηκε το παγκοσμίως πρώτο sedan κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής  που ήταν διαθέσιμο για το κοινό. Μέσα στην κυψέλη καυσίμου το υδρογόνο μετατρέπεται σε ηλεκτρισμό για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα 114 kW/155 HP. Τα FCVs είναι επίσης οχήματα μηδενικών ρύπων που εκπέμπουν μόνο νερό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Είναι εύκολα στη χρήση τους όπως τα συμβατικά και μπορούν να διανύσουν πολλά χιλιόμετρα χάρη στην αυτονομία και το χρόνο ανεφοδιασμού τους, που και στις δύο περιπτώσεις είναι εφάμιλλα ενός βενζινοκίνητου οχήματος.

Το Toyota Prius Plug-in Hybrid είναι ένας ακόμα νικητής στην έρευνα του CAM και επίσης μοναδικό στο είδος του: το πρώτο plug-in μοντέλο μαζικής παραγωγής μπορεί να φορτίζεται από οποιαδήποτε συμβατική ηλεκτρική πρίζα και επιπλέον του ηλεκτρισμού 5,2 kW/h χρησιμοποιεί μόλις 2.1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. που αντιστοιχούν σε 49 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά χλμ. Στην κατάταξη των 100 σημαντικότερων καινοτομιών βρίσκεται στην 3η θέση.