darth_ws_car1

Super Bowl. Ο τελικός του Αμερικάνου football είναι το πιο ακριβό τηλεοπτικό πρόγραμμα του κόσμου, μιας και τα 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικής διαφήμισης πωλούνται έναντι του ποσού των 4 εκατ. δολαρίων, μιας και θεωρείται το πρόγραμμα εκείνο με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις Η.Π.Α. Καταλαβαίνεις λοιπόν γιατί όλες οι εταιρίες θέλουν να προβληθούν κατά τη διάρκεια του.

Το 2015 όμως, δεν θα δούμε διαφημίσεις από τις VW, Lincoln και Jaguar, όπως ανακοίνωσαν οι εν λόγω εταιρίες. Το 2011 η Volkswagen έβγαλε την διαφήμιση The Force, διαφημίζοντας το Αμερικάνικο Passat, μια διαφήμιση που έμεινε στην ιστορία και ήδη το επίσημο video στο YouTube έχει περισσότερα από 60 εκατ. προβολές, ενώ πέρυσι ήταν η πρώτη φορά που η Jaguar διαφημίστηκε στο Super Bowl.

Εκπρόσωπος της VW δήλωσε:

Η Volkswagen είναι μεγάλη οπαδός του Super Bowl, που είναι μια ισχυρή πλατφόρμα για τη μάρκα μας και τις διαφημίσεις μας. Ωστόσο, για το 2015 έχουμε επιλέξει να μη συμμετέχουμε λόγω άλλων προτεραιοτήτων και πρωτοβουλιών. Θα εξετάσουμε το πότε θα ξανασυμμετάσχουμε σε αυτό, όταν είναι σωστό για τη μάρκα μας.