En-Australie-23-000-voitures-chinoises-rappelees-pour-cause-d-amiante_article_popin

Όχι, μην ανησυχείς. Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Κίνα δεν μειώθηκαν. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα έβλεπες όλες τις εταιρίες να τρέχουν πανικόβλητες πέρα-δώθε… Η αύξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκε. Για να σου δώσω μία τάξη μεγέθους, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 5% τον Νοέμβριο ενώ τον Οκτώβριο, είχαν αυξηθεί κατά 9.3%. Όπως και να έχει, αυτό άμεσα οδήγησε σε αύξηση του stock των εκθέσεων.

Για να ξεφορτωθούν το stock αλλά και για να επιτύχουν τους στόχους που έχουν θέσει οι κατασκευαστές ώστε να επωφεληθούν από το bonus πωλήσεων –bonus που αντιστοιχεί περίπου στο μισό ετήσιο κέρδος τους-, οι αντιπρόσωποι ρίχνουν τις τιμές. Πόσο; Σύμφωνα με τον Wang Ji, διευθυντή σε μία αντιπροσωπεία στο Πεκίνο, υπάρχουν πολλοί που πουλάνε και κάτω από το κόστος. Και αυτό συμβαίνει ενώ οι εταιρίες αυξάνουν διαρκώς την παραγωγή στα εργοστάσια ώστε να κερδίσουν την μάχη των πωλήσεων.

Η υπερβολική παραγωγή ικανότητα είναι ο θεμελιώδης λόγος πίσω από την πλεονάζουσα παραγωγή και αν δεν το διορθώσουν αυτό, αργά ή γρήγορα, θα υπάρξει ανακάτεμα της τράπουλας στους αντιπροσώπους και τους κατασκευαστές.

Δήλωσε ο Wang Ji. Την ίδια στιγμή, η Volkswagen ανακοίνωσε πως θα αυξήσει την παραγωγική ικανότητα των εργοστασίων της στην Κίνα ώστε να πιάσει τον στόχο των 4 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι το 2018. Επίσης, η BMW, δήλωσε πως “προσέχει” τις αιτήσεις των αντιπροσώπων της για μείωση των στόχων ενώ τον Ιούλιο είχε και αυτή ανακοινώσει πως θα αυξήσει την παραγωγή στην Κίνα από τα 300.000 οχήματα, στα 400.000. Μήπως οι εταιρίες πετούν πολύ κοντά στον ήλιο;