F1 Grand Prix of Brazil - Qualifying

Ο περίπατος της Mercedes προς τους δυο τίτλους, οφείλονταν στο εξαιρετικό πακέτο της W05 και όχι αποκλειστικά στον PU106A Hybrid. Όμως, οι αντίπαλοι των ασημένιων βελών χωλαίνουν κυρίως στον τομέα του power unit, με τον Christian Horner να έχει τοποθετήσει τη διαφορά στη δύναμη στους 75 ίππους.

Ο επικεφαλής της Red Bull γνωρίζει πως η Renault θα βελτιώσει τον κινητήρα της, ενώ, η ακόμη στενότερη σχέση του Γάλλου κατασκευαστή και της ομάδας του, είναι σίγουρο πως θα βοηθήσει στο να δημιουργηθεί ένα καλύτερο σύνολο απ’ ότι το περσινό. Όμως και οι πρωταθλητές της Mercedes θα εξελίξουν το δικό τους, με τις πρώτες φήμες να κάνουν λόγο για 70 άλογα κέρδος το 2015 και τον Horner να φοβάται πως η διαφορά μπορεί να ανοίξει ακόμη περισσότερο.

Δεν ξεγράφουμε την επόμενη χρονιά, αλλά, σίγουρα υπάρχει ένα κενό. Και από ό,τι ακούμε, το κέρδος στην απόδοση που αναμένεται να φέρει η Mercedes για το 2015, πρόκειται να είναι μια τεράστια πρόκληση για να το μειώσουμε αυτό.

Η Renault μπορεί να έχει σημαντικά κέρδη, αλλά νομίζω ότι θα ήταν απίθανο να φτάσει τον φετινό κινητήρα (της Mercedes). Πιστεύω πως μπορούμε να έρθουμε πιο κοντά σε αυτόν, αλλά η Mercedes δεν πρόκειται να μείνει στάσιμη και η Ferrari βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση. Είναι πολύ δύσκολο όταν οι κινητήρες παγώνουν στο τέλος του Φεβρουαρίου.

Νομίζω πως αν πιστέψουμε τους αριθμούς που ακούγονται, η διαφορά θα μπορούσε στην πραγματικότητα να αυξηθεί αντί να μειωθεί. Αυτό θα είναι αρκετά απογοητευτικό, αν γίνει.

F1 Grand Prix of Bahrain - Qualifying

Το πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων συνεχίζει να αποτελεί σημείο τριβής μεταξύ των ομάδων, με εκείνες που κυνηγούν τη Mercedes, να έχουν εξετάσει κι ένα παραθυράκι στους κανονισμούς, που ίσως να τους χάριζε περισσότερο χρόνο εξέλιξης. Σύμφωνα με την παράγραφο 2.4 των αγωνιστικών κανονισμών, αναφέρεται για την επικύρωση των προδιαγραφών του κινητήρα:

Ένας κατασκευαστής δεν μπορεί να επικυρώσει περισσότερες από μία προδιαγραφές του κινητήρα (σε μια σεζόν).

Με κάποιες ομάδες να θέλουν να τρέξουν με τον περσινό κινητήρα στην αρχή του πρωταθλήματος και να ομολογκάρουν αργότερα αυτόν του 2015, με το σκεπτικό πως και πάλι θα επικυρώσουν ένα PU για τη νέα χρονιά. Πάντως, η FIA δείχνει να πιστεύει πως ο κανονισμός είναι αρκετά ξεκάθαρος και όποιος πάρει το ρίσκο να κάνει κάτι τέτοιο, κινδυνεύει να τρέξει σε ολόκληρο το πρωτάθλημα με το περσινό power unit.