_R6T1808

Με εξαίρεση ελάχιστα και πολύ βαριά ονόματα, οι περισσότεροι πιλότοι ανήκουν στην κατηγορία που καλύπτει το παρακάτω ρητό της Formula 1 και μας λέει πως είσαι τόσο καλός, όσο και το τελευταίο σου αποτέλεσμα. Επομένως, όταν σε λένε Romain Grosjean και για το 2014 βρισκόσουν μέσα σε ένα από τα χειρότερα μονοθέσια του grid, αυτό μετράει αρνητικά για τις μετοχές σου στο χρηματιστήριο των οδηγών.

Έτσι, ο Γάλλος προσπαθεί να θυμίσει σε μελλοντικούς πιθανούς εργοδότες του, το πόσο βελτιώθηκε το 2013, όντας ο οδηγός έκπληξη στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος. Ο Grosjean ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Lotus για τη νέα χρονιά, όμως δεν έχει κρύψει πως στόχος του είναι να βρεθεί σε μια κορυφαία ομάδα, που θα του δώσει την ευκαιρία να παλέψει για νίκες και τίτλους.

Δεν πέρασα εύκολα στη Formula 1. Το 2009 ήμουν σαν ασφάλεια: Είτε αναμμένος, είτε κλειστός. Το 2012 ήταν η χρονιά που προσπάθησα πάρα πολύ σκληρά και έκανα κάποια ηλίθια λάθη, αλλά το 2013, αφού λύθηκε το πρόβλημα με τη χαρτογράφηση του KERS, είχα ένα πραγματικά καλό τέλος (στη χρονιά).

Σκέφτηκα τότε, πως με τους αριθμούς που βλέπαμε στη σήραγγα, θα μπορούσα να προσπαθήσω να αγωνιστώ για νίκες και ίσως περισσότερα (το 2014). Τότε συνειδητοποιείς πώς δεν πρόκειται να είναι έτσι τα πράγματα, συν τοις άλλοις ο Ricciardo και ο Bottas εμφανίστηκαν στο προσκήνιο και είναι καλοί.

Αλλά οι άνθρωποι ξεχνούν για τι ήμουν ικανός προς το τέλος του περασμένου έτους, όταν κέρδιζα τον Kimi, που βρισκόταν σε καλή κατάσταση και σε ένα αυτοκίνητο που του άρεσε και του ταίριαζε καλά. Αυτό έδειξε για το τι είμαι ικανός. (Επομένως) Αν συνεχίσω να οδηγώ όσο καλά μπορώ και κερδίσω τον teammate μου, τότε ελπίζω πως για το 2016 θα μπορώ να είμαι μέσα σε ένα αυτοκίνητο νικητή.

Με αρκετές από τις μεγάλες ομάδες να προσπαθούν να προβιβάζουν δικά τους παιδιά, είναι δύσκολο για οδηγούς όπως ο Hulkenberg ή ο Grosjean να βρουν θέση σε κάποια από αυτές, ενώ πλέον δεν υπάρχει και περίοδος χάριτος όπως ανακάλυψαν οι Perez και Magnussen.

_R6T4728

Ο Grosjean κέρδισε φέτος τον Pastor Maldonado στη μεταξύ τους κόντρα, αν και ο Βενεζουελάνος ήταν ίσως ο πιο άτυχος οδηγός της σεζόν, με τους δυο να αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Lotus και για τη νέα χρονιά. Ο επικεφαλής εργασιών πίστας της ομάδας, Alan Permane, τόνισε και μια διαφορά μεταξύ των δυο πιλότων, η οποία είναι αρκετά περίεργη με βάση την εθνικότητα του καθενός.

Ο Pastor δεν απογοητεύεται από τη φύση του και δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο Romain απογοητεύτηκε (το 2014). Θέλει να πετύχει, θέλει να κερδίσει αγώνες, θέλει να κερδίσει πρωταθλήματα και είχαμε μια πολύ κακή χρονιά.

Ο Pastor, νομίζω, τα αντιμετωπίζει (τα προβλήματα) λίγο καλύτερα. Δεν είναι ότι η πείνα ή η επιθυμία του είναι μικρότερη, απλά του βγαίνει αυτό με ένα διαφορετικό τρόπο. Επηρεάζει το Romain, ενώ ο Pastor θα καθίσει και θα το σκεφτεί και τότε να έρθει σε εσένα με μια λίστα από “γιατί δεν προσπαθούμε αυτό, αυτό και αυτό”.

Έχει μια απαίσια εικόνα προς τα έξω και φυσικά ο ίδιος κάνει κάποια ανόητα πράγματα μερικές φορές στην πίστα. Όμως είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς που έχω συνεργαστεί ποτέ. Στα σχόλιά του, στο πόσο ήρεμος είναι, τίποτα δεν τον ταράζει.

Είναι πολύ, πολύ καλός και δουλεύει απίστευτα σκληρά. Δεν είναι μυστικό το ότι φέρνει μεγάλη χρηματοδότηση στην ομάδα. Στη θέση του, θα ήταν πολύ εύκολο να έχει ξεσπάσματα και γίνεται υστερικός, αλλά δεν το έχει κάνει ποτέ και αυτό είναι εξαιρετικό.

Η Lotus, πέρα από το οδηγικό της δίδυμο, έχει ανακοινώσει και συμφωνία με την Mercedes για προμήθεια κινητήρων. Αυτό, όμως, που προκαλεί ερωτηματικά, είναι το ότι στη λίστα της FIA με τις συμμετοχές για το 2015, βρίσκεται ακόμη υπό επιβεβαίωση.

[Photo Copyrights: LAT Photographic/Lotus F1 Team]