Subaru XV Crosstrek

Οι πωλήσεις της Subaru στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού πηγαίνουν εξαιρετικά καλά, καθώς μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου είναι αυξημένες κατά 21% σε σχέση με πέρυσι. Γι’αυτό το λόγο επενδύει στο εργοστάσιο της στην Ιντιάνα, και από τη στιγμή που έληξε η σύμβασή της για την κατασκευή του Toyota Camry εκεί, η παραγωγική δυνατότητα 400.000 μονάδων θεωρείται κάτι περισσότερο αναγκαία για τη Subaru.

Κάποια στιγμή η ιαπωνική εταιρία είχε σκεφτεί να κατασκευάσει και XVXV στις ΗΠΑ, αλλά το Reuters αναφέρει ότι η εταιρεία άλλαξε γνώμη και θα κατασκευάσει το μικρό της crossover στην Ιαπωνία, στο ίδιο εργοστάσιο όπου κατασκευάζονται τα Impreza, BRZ και Levorg.

Ο λόγος αυτής της αλλαγής για το XV είναι “η σχετικά υψηλή τιμή πώλησης” του αυτοκινήτου, η αποδυνάμωση του γιεν έναντι του δολαρίου και η περιορισμένη ικανότητα του εργοστασίου της Ιντιάνα. Για μια προγραμματισμένη παραγωγή 65.000 μονάδων ετησίως, η αποτίμηση γιεν η οποία έχει μειωθεί έναντι του δολαρίου σε ποσοστό που δεν έχουμε δει από το 2007, καθιστά την ιαπωνική παραγωγή μια βιώσιμη επιλογή.

Η εταιρία με τις πλειάδες στο σήμα της δεν είναι ο μόνος κατασκευαστής που μεταφέρει τη παραγωγή πίσω στην Ιαπωνία, καθώς κάτι τέτοιο εξετάζει και η Toyota για τη παραγωγή Camry, ενώ και η Nissan σχεδιάζει να κάνει το ίδιο για το Rogue.