d_reinhard_sin_14_578

Ο Γερμανός βρέθηκε ξανά εκτός Formula 1, ξεσπαθώνοντας κατά των pay-drivers, κοιτάζοντας προς νέες εναλλακτικές για το 2015. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει πως η κορυφαία κατηγορία αποτελεί οριστικά παρελθόν, αφού το 2016 θα δούμε στα grid μια νέα ομάδα, την Αμερικανική Haas F1.

Οι κινήσεις από πλευράς Gene Haas συνεχίζονται, με τον ίδιο να έχει τονίσει πως θέλει πολύ να δει συμπατριώτες του να οδηγούν τα μονοθέσια της ομάδας. Όμως, ξέρει πως χρειάζεται έναν έμπειρο, ενεργό οδηγό F1, για να εξελίξει το αυτοκίνητο, αλλά και να βοηθήσει την ομάδα με τις γνώσεις του πάνω στο σπορ. Και κάπου εκεί θέλει να μπει σφήνα ο Sutil.

Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, σε κατηγορίες που είναι πραγματικά ενδιαφέρουσες και δεν χρειάζεται να είναι μόνο Formula 1. Το κανονικό μου σχέδιο διαταράχθηκε, οπότε πρέπει να εξετάσω άλλες κατηγορίες. Είμαι, όμως, πολύ ανοιχτός.

Αν δεν οδηγώ το επόμενο έτος, θα εξακολουθώ να είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος. Είμαι 31 ετών και θα μπορούσα να μείνω αρκετά περισσότερα χρόνια στη Formula 1, αλλά βρέθηκα στη Formula 1 και υπάρχει πάντα μια στιγμή όπου θα πρέπει να πας κάπου αλλού.

Ίσως (επιστρέψω) το έτος μετά την είσοδο του Haas στη Formula 1 και αυτό είναι ένα ενδιαφέρον έργο. Το WEC θα μπορούσε (επίσης) να είναι ένα ενδιαφέρον έργο. Τα αυτοκίνητα εκεί είναι γρήγορα και πιθανώς παρόμοια με της Formula 1. θέλω οπωσδήποτε να κάνω τις 24 Ώρες του Le Mans στην καριέρα μου και κοιτάζω ορισμένους οδηγούς F1 που έκαναν αυτό το βήμα και είναι πολύ χαρούμενοι.

Ο Haas δεν γνωρίζουμε κατά πόσο θα ενδιαφερθεί για την περίπτωση του Sutil, αλλά αν ο Γερμανός κάνει τη μετάβαση στο WEC και μπορέσει όπως λέει να συνεργαστεί με έναν κατασκευαστή που θα είναι φερέγγυος -όποιος καεί με το χυλό φυσάει και το γιαούρτι- δεν θα είναι ο μόνος με παρελθόν στην F1. Ήδη φέτος, οι πιλότοι αυτοί έφτασαν τους εννέα στην μεγάλη κατηγορία, σε ένα πρωτάθλημα που κερδίζει συνεχώς δημοτικότητα, μετά την είσοδο μεγάλων κατασκευαστών.

[Photo Copyrights: Daniel Reinhard/Sauber F1 Team]