Κάπως έτσι θα μπορούσε να μοιάζει η ανανεωμένη Ferrari 458, που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, με την μεγαλύτερη αλλαγή να βρίσκεται φυσικά στον κινητήρα, με τον V8 ατμοσφαιρικό να δίνει τη θέση του στον V8 3,8-λίτρων twin-turbo ο οποίος θα αποδίδει 675 άλογα. Η 458 M, όπως ενδεχομένως να ονομαστεί η ανανεωμένη 458 Italia, έχει κωδική ονομασία “142Μ” με την Ferrari να έχει επιλέξει έναν κινητήρα μικρότερο των 4,0-λίτρων κυρίως για να αποφύγει την βαριά φορολόγηση του μοντέλου της στη Κίνα, η οποία υπερφορολογεί όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες άνω των 4.000 κ.εκ.
Ο νέος κινητήρας βασίζεται σε μεγάλο βαθμό πάνω στον turbo κινητήρα της California T και με τα 675 άλογα και τα 745 Nm ροπής θα παράγει περισσότερα σε σχέση με όσα αποδίδει η McLaren 650S. Ο κινητήρας θα έχει σχέση συμπίεσης 12:1 και θα διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα ανίχνευσης ατελής καύσης, που θα ρυθμίζει αυτόματα τις συνθήκες καύσης σε κάθε έναν από τους οκτώ κυλίνδρους. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag το οποίο θα αναβαθμιστεί εσωτερικά ώστε να αντέχει την επιπλέον δύναμη, ενώ ίσως αποκτήσει και 8η σχέση. Σχεδιαστικά θα αποκτήσει νέο πιο αεροδυναμικό bodykit, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 3,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 325 χλμ/ώρα.
Επίσης δες το πως θα μπορούσε να μοιάζει η wagon έκδοση της νέας Cadillac CTS-V, για τους ανήσυχους οικογενειάρχες, αλλά και το πως ίσως μοιάζει η επόμενη γενιά του Mitsubishi Lancer.
Το αυτοκίνητο θα βασίζεται πάνω σε κάποιο μοντέλο είτε της Renault είτε της Nissan, χωρίς για την ώρα η εταιρία να έχει αποφασίσει το που θα το κατασκευάσει. Δυστυχώς, το μοντέλο δεν θα αποκτήσει Evo έκδοση.