mercedes-amg-gt1-700x369

Η Κινέζικη αγορά, έχει μεταβεί από το να είναι ο περίγελος του κόσμου, σε μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες αγορές με τεράστιες προοπτικές περαιτέρω επέκτασης. Δεν προκαλεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας να κερδίσουν ένα κομμάτι της πίτας.

Η Mercedes-Benz, μπήκε στην κούρσα λίγο πιο μετά από την BMW και την Audi που μέχρι στιγμής έχουν τα μεγαλύτερα μερίδια στην premium κατηγορία της Κινέζικης αγοράς και από ότι φαίνεται, έχει στόχο να πάρει την πρωτιά με οποιοδήποτε τρόπο. Η Κινέζικη κυβέρνηση, απαιτεί από κάθε “ξένο” κατασκευαστή, να δημιουργήσει κοινοπραξίες με εγχώριους κατασκευαστές, έτσι η Mercedes, επέλεξε την BAIC και μέχρι τώρα έχει δημιουργήσει ειδικές εκδόσεις για την Κινεζική αγορά. Δεν θα σταματήσει εκεί όμως. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Γερμανική εταιρία θα δώσει στους Κινέζους πρόσβαση σε επερχόμενα μοντέλα της ενώ θα τροποποιήσει κινητήρες της ώστε να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς που ισχύουν στην Κίνα. Ένα επιπλέον σημάδι της σημασίας που έχει η χώρα για την Mercedes-Benz, είναι η μετατόπιση του Advanced Design Center της φίρμας, από την Ιαπωνία στο Πεκίνο.

Για να το πούμε ωμά, μεταφέρουμε τεχνογνωσία.

Δήλωσε ο Rene Reif, επικεφαλής Engineering & Manufacturing της Beijing Benz Automotive. Για παράδειγμα. Η AMG GT, το επερχόμενο sports coupe της εταιρίας, εξελίσσεται στο Affalterbach αλλά η χωρητικότητα του κινητήρα είναι αυτή που είναι, ώστε αποφευχθεί η φορολογία στην Κίνα. Με λίγα λόγια, το φορολογικό σύστημα της Κίνας, “επέβαλλε” στην Mercedes την τοποθέτηση του 8-κύλινδρου κινητήρα 4-λιτρου κινητήρα. Το downsizing λοιπόν από πλευράς Mercedes στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν οφείλεται στους ρύπους αλλά στην φορολογία της Κίνας.