FIA-presents-important-step-with-F1-teams-for-secure-future

Με την FIA να μένει ικανοποιημένη και τους εκπροσώπους της Honda να αρνούνται να κάνουν δηλώσεις μέχρι να υπάρξει κάτι χειροπιαστό, έληξε η συνάντηση των δυο πλευρών και σύμφωνα με πληροφορίες του BBC, το θέμα πέρασε στα αφεντικά των υπόλοιπων ομάδων, προς περαιτέρω συζήτηση.

Αφού ανακαλύφθηκε τρύπα στους κανονισμούς, που έφερε στο προσκήνιο ο James Allison της Ferrari, η FIA αναγκάστηκε να επιτρέψει -υπό περιορισμούς- την εξέλιξη των PU μέσα στο πρωτάθλημα. Όμως, άφησε έξω από αυτό την Honda, για την οποία η ομοσπονδία θέλησε να κινηθεί με βάση τους περσινούς περιορισμούς των Ferrari, Mercedes και Renault.

Αυτό θα ήταν ένα σημαντικό μειονέκτημα για τους Ιάπωνες και όπως ήταν φυσικό, κινήθηκαν για να τροποποιηθεί ο κανονισμός και να τους επιτραπεί παρόμοια εξέλιξη με των υπολοίπων. Μάλιστα, η Honda πιστεύει πως οι κανόνες είναι άδικοι, βασιζόμενη σε 3 σημεία:

  • Επετράπη στους αντιπάλους της να εξελίξουν τους κινητήρες τους το 2015, μετά από στροφή 180 μοιρών, αλλά όχι στην ίδια.
  • Είναι αναγκασμένη να παρέχει μόνο τέσσερις κινητήρες στους οδηγούς της για το 2015, τους ίδιους με τους άλλους κατασκευαστές, παρότι αυτοί είχαν τη δυνατότητα να προμηθεύουν πέντε στην πρώτη τους χρονιά με τους νέους turbo κινητήρες.
  • Το 2016 θα έχει τους ίδιους περιορισμούς όπως και οι άλλοι κατασκευαστές.

Το πιο πιθανό σενάριο αυτή τη στιγμή, αναφέρει πως η Honda θα ομολογκάρει το PU της στις 28 Φεβρουαρίου και από εκεί και έπειτα θα ισχύσουν ακριβώς οι ίδιοι περιορισμοί, όπως και για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.