Christian Horner - Brazil 2014

Μπορεί οι δοκιμές στη Jerez να ξεκινούν την Κυριακή, αλλά η Red Bull ακόμη δεν έχει ολοκληρώσει την κατασκευή της RB11. Σύμφωνα με τον Αγωνιστικό Διευθυντή της ομάδας, Christian Horner, είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό στην ομάδα με έδρα το Milton Keynes.

Είναι πιθανότατα η συντομότερη κατασκευή και συναρμολόγηση των τελευταίων 10 χρόνων. Είναι απίστευτο το τι έχουν κάνει στο εργοστάσιο, αλλά ακόμα υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν, μέχρι την Κυριακή.

BAHRAIN FORMULA ONE TESTS AT SAKHIR CIRCUIT FROM FEBRUARY 27 TO MARCH 2 2014.

Φυσικά με την κακοτυχία που είχε η Red Bull στις περσινές πρώτες δοκιμές, τα πράγματα είναι σχεδόν αδύνατο να πάνε χειρότερα. Αυτό τουλάχιστον ελπίζει ο Horner.

Μετά τις πρώτες περσινές δοκιμές, δεν πιστεύω πως οι φετινές μπορούν να είναι χειρότερες. Νομίζω πως είχαμε κάνει 4 γύρους σε 4 μέρες και το μονοθέσιο ή σταματούσε στη πίστα ή έπιανε φωτιά.

Ο φετινός χειμώνας ήταν πολύ πιο αισιόδοξος σε σχέση με πέρσι. Ξέρουμε ποιος είναι ο στόχος μας και τι πρέπει να πετύχουμε. Βάση της εξέλιξης και της αύξησης της ομάδας, ήταν ο εντυπωσιακότερος χειμώνας που είχαμε. Όλα έδεσαν όμορφα, το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε στο συντομότερο χρονικό διάστημα από ποτέ και ο σχεδιασμός ήταν εντός στόχου και προθεσμίας.

FORMULA ONE TESTS AT JEREZ CIRCUIT FROM 28th TO 31st OF JANUARY 2014.

Όσον αφορά τον κινητήρα της Renault και τις φήμες που ήθελαν το ERS να είναι υπεύθυνο για την χαμηλή απόδοση του Γαλλικού power unit το 2014, ο Cyril Abiteboul βάζει τέλος σε αυτές, παραδεχόμενος πως το λάθος ήταν στον κινητήρα και στην αλληλεπίδρασή του με το turbo και όχι στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Ανακαλύψαμε πως τα προβλήματα αφορούσαν την ανάφλεξη στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κατά επέκταση στο turbo. Για αυτό το λόγο εμπιστευτήκαμε τον Mario Illien, έτσι ώστε να διασταυρώσουμε τις ιδέες μας και να απορρίψουμε τις λιγότερο αποδοτικές.