subaru-01

Στις Η.Π.Α. είναι κοινή πρακτική για τις αντιπροσωπείες να παρέχουν στους πελάτες ερωτηματολόγια. Τα ερωτηματολόγια δεν είναι τυπικά αφού οι απαντήσεις που παίρνουν οι αντιπροσωπείες περνούν στις εταιρίες που τις χρησιμοποιούν για διατηρούν ψηλά το επίπεδο ή για να πειθαρχήσουν με τον έναν τρόπο ή τον άλλο όποιον αντιπρόσωπο πρέπει. Όμως μία αντιπροσωπεία στην Καλιφόρνια, νόμιζε ότι βρήκε τρόπο να ξεγελάσει το σύστημα, μέχρι που η Subaru το ανακάλυψε και κατέθεσε μήνυση εναντίον της για παραβίαση συμβολαίου.


Η South Coast Subaru στην Cosa Mesa, κατέθεσε 224 πλαστά ερωτηματολόγια το 2014 και η “κομπίνα” δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να ξεσκεπαστεί από την Subaru. Όλα τα ψεύτικα ερωτηματολόγια, κατατέθηκαν μέσω της διεύθυνσης IP μίας έκθεσης της Acura που ανήκει στον ίδιο άνθρωπο! Ο τυπάς που προφανώς δεν πίστευε ότι θα ελέγξει κανείς την εγκυρότητα των ερωτηματολογίων, απλά συμπλήρωνε ψεύτικα e-mails και έβαζε τους managers και τους υπαλλήλους να τα συμπληρώνουν. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι ο αντιπρόσωπος έπληξε την καλή φήμη της και δεν μπορείς να πεις ότι έχει άδικο…