2048_12C200_018

Τα τελευταία χρόνια, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι εταιρίες της Silicon Valley έχουν συνάψει μία σχέση αλληλεξάρτησης εξαιτίας της τεχνολογίας που κουβαλούν πλέον τα σύγχρονα οχήματα. Η σχέση αυτή, έχει προχωρήσει στο σημείο που εταιρίες όπως η Google, η Uber αλλά και η Apple, ετοιμάζονται να λανσάρουν τις δικές τους τετράτροχες προτάσεις.

Ο CEO της Daimler όμως, έχει διαφορετική άποψη επί του θέματος:

Η Google και οι υπόλοιπες εταιρίες θέλουν να εμπλακούν αλλά δεν πιστεύω ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουν είναι να κατασκευάσουν αυτοκίνητα.

Είπε ο Dieter Zetsche, προσθέτοντας ότι εταιρίες σαν την Google, ερευνούσαν μέχρι τώρα το σπίτι, το γραφείο και το αυτοκίνητο ως μέρη στα οποία ο κόσμος περνά την ώρα του.

Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό και να βρούμε τους ρόλους. Σε ποιο σημείο αλληλοσυμπληρώνονται, σε ποιο σημείο εξαρτόμαστε και σε ποιο σημείο ανταγωνιζόμαστε.

Ο Zetsche έκλεισε την ομιλία του αναφερόμενος στην ασφάλεια. Όχι μόνο των επιβατών αλλά και των δεδομένων. Ανέφερε συγκεκριμένα ότι για να μπορεί η Mercedes-Benz να παρέχει ασφάλεια, πρέπει να έχει τον έλεγχο και δεν μπορεί να τον έχει, όταν η Google συλλέγει δεδομένα.