Motor Racing - Formula One World Championship - Spanish Grand Prix - Qualifying Day - Barcelona, Spain

Οι ελπίδες της Marussia (Manor) για συμμετοχή στο πρωτάθλημα του 2015 φαίνεται πως δεν ήταν/είναι τελικά φρούδες. Η σημερινή ημέρα ήταν σημαντική για την ομάδα, καθώς βγήκε από το καθεστώς διαχείρισης, στο οποίο βρισκόταν από τα τέλη του περασμένου Οκτώβρη, όπως ακριβώς ήταν προγραμματισμένο να συμβεί.

Παράλληλα, υπήρξε συμφωνία και για εταιρικό εθελοντικό διακανονισμό (CVA) και πλέον ο έλεγχος έχει περάσει ξανά στους υπεύθυνους της ομάδας, κάτι που είναι σημαντικό για τις προσπάθειες, προκειμένου να είναι η 10η ομάδα στο φετινό πρωτάθλημα. Μάλιστα, λέγεται ότι ο Justin King, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Sainsbury’s, μεγάλης αλυσίδας supermarket στη Βρετανία, είναι ένας από τους επενδυτές, ενώ ξέρουμε ότι στην προσπάθεια της ομάδας συμμετέχουν οι John Booth, πρώην επί κεφαλής και ο Graeme Lowdon, Αθλητικός Διευθυντής.

Εκ μέρους της FRP Advisory, ο διαχειριστής Geoff Rowley είπε:

Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η οικονομική αναδιάρθρωση της εταιρείας έχει προχωρήσει μετά από την έγκριση των πιστωτών της CVA. Με τη νέα επένδυση και με μια συνέχεια της αξιοσέβαστης διαχείρισης, η επιχείρηση έχει την ιδανική πλατφόρμα, από την οποία μπορεί να επιταχύνει την επιχειρησιακή ανοικοδόμηση που είναι ήδη σε εξέλιξη και να επιστρέψει ξανά η ομάδα στους αγώνες.

Ήταν μια μακρά διαδικασία και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους εμπλεκόμενους, οι οποίοι συνέβαλαν στο να φτάσουμε σε αυτό το ορόσημο. Θα πρέπει να κάνουμε το καθήκον μας ως διαχειριστές με τις απαραίτητες ενέργειες, για να βγει κι επισήμως η ομάδα από τη διαχείριση τις επόμενες ημέρες.

Βέβαια, αυτό δε σημαίνει πως θα δούμε σίγουρα τη Manor στις πίστες. Θα πρέπει να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα νέο μονοθέσιο, διότι δεν μπορεί να συμμετάσχει με το περσινό. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της Formula 1, μία ομάδα έχει δικαίωμα να λείψει από το πρωτάθλημα σε τρεις αγώνες, κάτι που σημαίνει πως η τελική προθεσμία για τη Manor είναι η 19η Απριλίου, όταν και είναι προγραμματισμένος ο 4ος φετινός αγώνας, στο Μπαχρέιν.

Οι μηχανικοί φαίνεται πως προσπαθούν σκληρά και, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, έχει προγραμματιστεί crash test του νέου σασί για τις αρχές του επόμενου μήνα. Όσον αφορά τους κινητήρες, η Ferrari επιβεβαίωσε πως θα συνεχίσει να προμηθεύει με power unit την ομάδα, αλλά με περσινές και όχι φετινές μονάδες.