McLaren

Εξαιρετικά δύσκολος αποδείχθηκε ο φετινός χειμώνας για τη McLaren και τη Honda. Η μετάβαση της βρετανικής ομάδας από τη Mercedes σε ιαπωνικό power unit μόνο ομαλή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Η MP4-30 ήταν το μονοθέσιο που διήνυσε τα λιγότερα χιλιόμετρα στις χειμερινές δοκιμές και δύσκολα μπορούμε να προσδιορίζουμε πού βρίσκεται όσον αφορά την καθαρή ταχύτητα, ενώ δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα χιλιόμετρα και η ευκολία επιλογής σωστού set-up είναι μεγέθη ανάλογα.

Οι μηχανικοί στο Woking θα προσπαθήσουν να αναλύσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα λιγοστά «καθαρά» δεδομένα που πήραν για την MP4-30 μέχρι την Αυστραλία, ενώ αντίστοιχα η Honda θα πρέπει να δουλέψει σκληρά για τα προβλήματα που είδαμε στον RA615H.

Παρόλο που η παρουσία της McLaren στις δοκιμές ήταν πολύ υποτονική, ο επί κεφαλής της ομάδας, Eric Boullier, πιστεύει πως το μονοθέσιό τους έχει πολλές δυνατότητες, αλλά και όχι οι τεχνικοί μπορούν να τις βγάλουν γρήγορα στην επιφάνεια.

Ακόμα κι αν είναι πιθανό να έχουμε ένα δύσκολο ξεκίνημα στη σεζόν, ξέρουμε ότι μπορούμε να βελτιώσουμε σκληρά και γρήγορα το μονοθέσιο και σίγουρα θα ξεκλειδώσουμε τις τεράστιες δυνατότητες της McLaren-Honda MP4-30.

Αν κοιτάξουμε τις τελευταίες 4 εβδομάδες, το πρόγραμμά μας ήταν δύσκολο. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν εντελώς απρόσμενο: τέτοιο καιρό πέρυσι, είδαμε πολλές ομάδες να είναι σε παρόμοια κατάσταση όταν είχαν νέα power units. Φέτος, είχαμε ακόμα περισσότερη πολυπλοκότητα σ’ ένα πολύ σφιχτό πακετάρισμα.

Τα λίγα χιλιόμετρα σημαίνουν ότι δεν είμαστε όσο έτοιμοι θα θέλαμε, αλλά μπορούμε να είμαστε θετικοί, αφού όλα τα δεδομένα επιβεβαιώνουν ότι έχουμε πετύχει τους στόχους που θέσαμε.